Menig over ontwerp

voor specifieke pro-audio projecten als opname apparatuur, mengtafels, etc

Moderator: Beheerdersteam

shovel
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 16:06
Contacteer:

Re: Menig over ontwerp

Bericht door shovel »

Dankjewel voor jullie reactie!

Van het weekend ze voor het eerst laten spelen. Moeten alleen nog hoekjes op en de voeten

Versterker op de foto heb ik ook zelf gemaakt. Is een 19 inch rek versterker gefreesd uit een blok aluminium
Bijlagen
IMG_1610.jpeg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: Menig over ontwerp

Bericht door Shadow »

Lekker bezig!
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Menig over ontwerp

Bericht door Walt »

Dat zal wel lekker doordrukken lijkt me!
Gebruikersavatar
rikpost
Berichten: 2487
Lid geworden op: vr 17 dec 2010, 15:04
Locatie: Heinenoord

Re: Menig over ontwerp

Bericht door rikpost »

Aardig subje 8) :kwijl:
Gebruikersavatar
rodi
Berichten: 502
Lid geworden op: ma 04 mar 2013, 20:39

Re: Menig over ontwerp

Bericht door rodi »

Tof project! Mooi met dat aluminium. Hoe kan je dat zo netjes frezen?
Heb je ook de eq toegepast die ze voorstellen om het document wat in het begin van dit draadje staat?
En als ik het goed begrijp heb je er hier 2 van?

Ik zie 135db geluidsdruk op 25hz. Dat moet je voelen! 8)
Wat voor feestje geef jij hier mee?
shovel
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 16:06
Contacteer:

Re: Menig over ontwerp

Bericht door shovel »

Bedankt!
Je bedoelt dat aluminium frezen?
Frezen is mijn beroep en we hebben op het werk daar professionele machines voor. Daarmee krijg je dat makkelijker netjes.

Dat klopt de 2 de is ook bijna klaar.
Van het weekend gaan we een podium maken dus ik ben bang dat ik geen tijd heb om er verder mee te gaan.

Nee de eq heb ik nog niet toegepast. Heb een behringer maar ik weet zo het type niet maar ik denk niet dat die dat kan. Ik heb ook een hypex dlcp liggen dus ik wilde kijken of ik dat daar mee kan doen. Daar heb ik nog wel een vraagje over. Moet je op een van de 2 pinnen van J17 spanning zetten om hem uit zijn slaap modus te krijgen?

Het zijn geen bijzondere feestjes gewoon een bandje en een dj


Edit ik heb het al gevonden had de netwerk kabel in de verkeerde poort zitten daarom ging die niet aan
Bijlagen
image.jpg
shovel
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 16:06
Contacteer:

Re: Menig over ontwerp

Bericht door shovel »

Ik heb hoekjes geprint met de 3D printer

En vandaag er op gezet.
Had alleen schroefjes tekort dus woensdag avond wil ik ze afmaken
Bijlagen
IMG_1720.jpeg
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Menig over ontwerp

Bericht door Walt »

Waarom niet de standaard flightcase bolhoeken dan? Stuk robuuster dan geprint lijkt me..?
Gebruikersavatar
beijert
Berichten: 3080
Lid geworden op: di 10 sep 2013, 16:00
Locatie: Assen

Re: Menig over ontwerp

Bericht door beijert »

Dit ziet er wel strakker uit dan de standaard bolhoeken. Gewoon wat minder hard mee gooien.
Screenshot_2025-06-15-11-11-27-767_com.android.chrome-edit.jpg
shovel
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 16:06
Contacteer:

Re: Menig over ontwerp

Bericht door shovel »

Hoi Walt,

Ik heb deze niet gebruikt omdat ik ze zelf echt heel lelijk vind.
Dit soort filament wat ik gebruik is wel een heel hard en sterk soort kunststof en op het werk printen wij hier klemvingers voor de robot en dat gaat erg goed.
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Menig over ontwerp

Bericht door Walt »

Smaken verschillen, ik vind het contrast zwart hoekje en aluminium profielen dan weee niet zo fraai.

Groetjes Walter
shovel
Berichten: 23
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 16:06
Contacteer:

Re: Menig over ontwerp

Bericht door shovel »

Ze zijn ondertussen klaar

Maar de speakers en handvaten zijn ook zwart dus ik vind het er wel bij passen
Bijlagen
IMG_1793.jpeg
IMG_1792.jpeg
IMG_1794.jpeg
Gebruikersavatar
Walt
Berichten: 14139
Lid geworden op: vr 24 feb 2006, 13:33

Re: Menig over ontwerp

Bericht door Walt »

En drukken ze een beetje goed door?
Plaats reactie