Menig over ontwerp
Moderator: Beheerdersteam
Re: Menig over ontwerp
Dankjewel voor jullie reactie!
Van het weekend ze voor het eerst laten spelen. Moeten alleen nog hoekjes op en de voeten
Versterker op de foto heb ik ook zelf gemaakt. Is een 19 inch rek versterker gefreesd uit een blok aluminium
Van het weekend ze voor het eerst laten spelen. Moeten alleen nog hoekjes op en de voeten
Versterker op de foto heb ik ook zelf gemaakt. Is een 19 inch rek versterker gefreesd uit een blok aluminium
Re: Menig over ontwerp
Tof project! Mooi met dat aluminium. Hoe kan je dat zo netjes frezen?
Heb je ook de eq toegepast die ze voorstellen om het document wat in het begin van dit draadje staat?
En als ik het goed begrijp heb je er hier 2 van?
Ik zie 135db geluidsdruk op 25hz. Dat moet je voelen!
Wat voor feestje geef jij hier mee?
Heb je ook de eq toegepast die ze voorstellen om het document wat in het begin van dit draadje staat?
En als ik het goed begrijp heb je er hier 2 van?
Ik zie 135db geluidsdruk op 25hz. Dat moet je voelen!
Wat voor feestje geef jij hier mee?
Re: Menig over ontwerp
Bedankt!
Je bedoelt dat aluminium frezen?
Frezen is mijn beroep en we hebben op het werk daar professionele machines voor. Daarmee krijg je dat makkelijker netjes.
Dat klopt de 2 de is ook bijna klaar.
Van het weekend gaan we een podium maken dus ik ben bang dat ik geen tijd heb om er verder mee te gaan.
Nee de eq heb ik nog niet toegepast. Heb een behringer maar ik weet zo het type niet maar ik denk niet dat die dat kan. Ik heb ook een hypex dlcp liggen dus ik wilde kijken of ik dat daar mee kan doen. Daar heb ik nog wel een vraagje over. Moet je op een van de 2 pinnen van J17 spanning zetten om hem uit zijn slaap modus te krijgen?
Het zijn geen bijzondere feestjes gewoon een bandje en een dj
Edit ik heb het al gevonden had de netwerk kabel in de verkeerde poort zitten daarom ging die niet aan
Je bedoelt dat aluminium frezen?
Frezen is mijn beroep en we hebben op het werk daar professionele machines voor. Daarmee krijg je dat makkelijker netjes.
Dat klopt de 2 de is ook bijna klaar.
Van het weekend gaan we een podium maken dus ik ben bang dat ik geen tijd heb om er verder mee te gaan.
Nee de eq heb ik nog niet toegepast. Heb een behringer maar ik weet zo het type niet maar ik denk niet dat die dat kan. Ik heb ook een hypex dlcp liggen dus ik wilde kijken of ik dat daar mee kan doen. Daar heb ik nog wel een vraagje over. Moet je op een van de 2 pinnen van J17 spanning zetten om hem uit zijn slaap modus te krijgen?
Het zijn geen bijzondere feestjes gewoon een bandje en een dj
Edit ik heb het al gevonden had de netwerk kabel in de verkeerde poort zitten daarom ging die niet aan
Re: Menig over ontwerp
Ik heb hoekjes geprint met de 3D printer
En vandaag er op gezet.
Had alleen schroefjes tekort dus woensdag avond wil ik ze afmaken
En vandaag er op gezet.
Had alleen schroefjes tekort dus woensdag avond wil ik ze afmaken
Re: Menig over ontwerp
Waarom niet de standaard flightcase bolhoeken dan? Stuk robuuster dan geprint lijkt me..?
Re: Menig over ontwerp
Dit ziet er wel strakker uit dan de standaard bolhoeken. Gewoon wat minder hard mee gooien.
Re: Menig over ontwerp
Hoi Walt,
Ik heb deze niet gebruikt omdat ik ze zelf echt heel lelijk vind.
Dit soort filament wat ik gebruik is wel een heel hard en sterk soort kunststof en op het werk printen wij hier klemvingers voor de robot en dat gaat erg goed.
Ik heb deze niet gebruikt omdat ik ze zelf echt heel lelijk vind.
Dit soort filament wat ik gebruik is wel een heel hard en sterk soort kunststof en op het werk printen wij hier klemvingers voor de robot en dat gaat erg goed.
Re: Menig over ontwerp
Smaken verschillen, ik vind het contrast zwart hoekje en aluminium profielen dan weee niet zo fraai.
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: Menig over ontwerp
Ze zijn ondertussen klaar
Maar de speakers en handvaten zijn ook zwart dus ik vind het er wel bij passen
Maar de speakers en handvaten zijn ook zwart dus ik vind het er wel bij passen
