Tsja, kom ik net terug van een weekje Schier. Breda ligt dan niet echt in de route.
Zijn de tot nu toe gepresenteerde lokkertjes wel verleidelijk.
Moderator: Beheerdersteam
Ik ga mijn best doen om er ook bij te zijn, maar weet het nog niet zeker. Als ik er ben is er dus een muzikant aanwezig. Nog een bassist.asterduc schreef: ↑zo 06 apr 2025, 9:29Heel fijn dat het door gaat![]()
tot 12:00 moet ik een koorensemble begeleiden maar kan van daaruit rechtstreeks doorrijden naar Breda, ben ik er rond 13:00.
In de auto heb ik dan mijn zelfbouw basbox, basversterker en basgitaar, misschien leuk om die even in te pluggen.
Zijn er die dag nog muzikanten aanwezig?
bass gig.jpg
Ik ben zeer benieuwd! Ik gebruik de Bliesma t25B maar zonder waveguide - dus ik kom zeker luisterentrambambula schreef: ↑wo 16 apr 2025, 21:43Ik kom ook met mijn project Purifi en Bliesma in waveguide. Ik hoop tegen 31 mei klaar zijn.
Mogelijk, ze zijn onderweg, heb ik de nieuwe Lii Audio Crystal 4" drivers spelend.
Ho, ho: viewtopic.php?t=32770 Lijken mij vrij unieke woefers en tweeters te gaan worden als het lukt dat op tijd spelend te krijgen
Beetje van mezelf en een beetje van een hele grote dure (maar uber-vette) 5-assige freesmasjien.