Neh, dat zijn geen Casa's meer, lijken meer op een ClassicThe Boogyman schreef:Ik heb een variant op de Visaton Casablanca MV IV gemaakt op aanraden van kennis en ik moet zeggen: ze klinken echt fantastisch!![]()
Origineel: http://www.visaton.de/en/bauvorschlaege ... index.html
Mijne: http://users.pandora.be/the_boogyman/Ka ... nt%202.jpg
Dit zijn pas aangepaste Casa's


Hebben dus de AL en TI speakers van Visaton erin.
Ben ik zeer tevreden mee.
Ik ben nu ook een center en daarna rears met de AL130 (geen M) aan het bouwen.
Marcel
