Pagina 2 van 2

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: di 07 mei 2024, 20:33
door beijert
Ik doelde meer op de prijs.

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: di 07 mei 2024, 21:27
door Thomox
Een nieuwe kost 1000+ met alle dingen die erbij zitten. En het lijkt erop dat hij 'm voor iets meer dan 600 van de hand wil doen.

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: di 07 mei 2024, 21:38
door RobertD
Ik heb een heel eenvoudige van HBM, voldoet voor mij prima en loopt ook over de geleider van Festool. Daar had ik een stuk van staan en ik kreeg een stuk bij de zaag erbij. Het kan aan elkaar gekoppeld worden en dan heb ik een rail van bijna 3 meter.
Ik gebruik de invalzaag voor de grote stukken en een tafelcirkelzaag voor kleiner spul.
Voor afkorten heb ik een Metabo afkortzaag.

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: wo 08 mei 2024, 0:27
door jvenema
Ik heb sinds denk ik ruim twee jaar een SP6000 en die bevalt goed, maar heb geen vergelijk met andere soortgelijke systemen. Een inval zaag op accu vond ik niet zo zinvol want je zaagt langs een rail, je weet de route en die is recht dus om alles zo te positioneren dat het snoer niet in de weg zit is geen issue. Dit is duidelijk anders met een decoupeerzaag daarbij kwam ik weleens in de knoop met het snoer, dus die wilde ik wel graag op accu hebben.

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: wo 08 mei 2024, 18:17
door Thomox
Vrijdag ga ik even bij de lokale profi gereedschapszaak kijken, kan ik de machines even goed bekijken. Wat advies en deskundigheid kan ik wel waarderen.

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: za 11 mei 2024, 14:25
door Thomox
Het lijkt erop dat die Makita voor mij goed genoeg is. Ik wacht even een goede aanbieding af en dan bestel ik een setje :beer:

Re: Makita invalzaag sp6000

Geplaatst: ma 27 mei 2024, 14:14
door Shadow
Vriend van me heeft de SP6000 en ik heb de Bosch Blauw, beide prima apparaten, Festool is ook goed maar die komen nogal eens voorbij met gesmolten wikkelingen in de reparatie werkplaats bij Breur, dat zit hem vooral in de mensen die er deuren mee afkorten, maar de Bosch heeft iets meer koppel wat dat betreft en Festool zegt gewoon dat je de TS75 dan maar moet pakken :-) Bosch heeft geen grotere invalzaag, dan moet je naar Mafell.