Corian platenspeler ontwerp
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Corian platenspeler ontwerp
En voldoet het aan je verwachtingen?
De arm en element afstellen is dan toch ook nog wel een klusje op zich.
De arm en element afstellen is dan toch ook nog wel een klusje op zich.
Re: Corian platenspeler ontwerp
Zeker tevreden, mijn vorige speelde al op behoorlijk niveau, deze doet er nog een schepje bovenop.
Meer ruimtelijkheid, dynamiek en vooral de afwezigheid van aandrijf geluid. Bij de vorige hoorde ik een fractie aandrijfgeluid tussen 2 nummers. Nu is dat totaal afwezig
Als ik echter op mijn meubel tik tijdens afspelen , dan hoor ik dat via de luidsprekers, dat was bij mijn vorige (veel zwaardere) platenspeler afwezig, maar verzin ik wel wat op
Meer ruimtelijkheid, dynamiek en vooral de afwezigheid van aandrijf geluid. Bij de vorige hoorde ik een fractie aandrijfgeluid tussen 2 nummers. Nu is dat totaal afwezig
Als ik echter op mijn meubel tik tijdens afspelen , dan hoor ik dat via de luidsprekers, dat was bij mijn vorige (veel zwaardere) platenspeler afwezig, maar verzin ik wel wat op
- Bas Horneman
- Berichten: 744
- Lid geworden op: ma 13 mar 2006, 12:21
- Locatie: Middenmeer (NH)
- Contacteer:
