dat was omdat deze hele discussie niet in het luidspreker topic van Shadow thuishoorde.
nieuw topic maken heb ik gedaan, dus het klopt
alleen moderators kunnen topics splitsen etc, Dat doen we op verzoek (zoals nu) of als OEI (op eigen initiatief)
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
dat was omdat deze hele discussie niet in het luidspreker topic van Shadow thuishoorde.
Dat is op mijn verzoek gedaan voor ik weer 3 pagina's geleuter in mijn topic heb dankzij jou.Jacob schreef: ↑vr 10 nov 2023, 16:40Wie heeft een nieuw topic van een paar losse opmerkingen gemaakt ? Ik niet, maar mijn naam staat er wel boven als TS. Dit lijkt mij niet te kloppen.
Kan ik zelf als TS ook opmerkingen verwijderen of er een nieuw topic van maken ?
Hoewel dit het kabel forum is zal ik jullie mijn budget tip over kabels besparen.