Pagina 2 van 2
Re: Focal 15" woofers.... Sub waardig project?
Geplaatst: di 18 okt 2022, 19:01
door Walt
Nette speaker inderdaad, prima basmid in een tweeweg met hoorn, of als echte basmid hoorn driver. Zal ook wel werken in een 15” karlson, zal dan ook redelijk laag weergeven.
Re: Focal 15" woofers.... Sub waardig project?
Geplaatst: di 18 okt 2022, 19:07
door richard
Zo'n ding hoeft maar een fractie te klapperen om al een hoog rendement te genereren. Dat geeft ook minder vervorming.
Afgelopen maanden al in een paar gevallen laag met grote woofers gehoord; wat je ze moet nageven is dat het laag ook groot klinkt.