Ja, maar het was al een oud ding, uit een alarminstallatie geloof ik. maar toevallig wel 5 volt.pvanlingen schreef:Mooi dat het weer werkt.
Blijft vreemd dat er met de oude voeding wel 5 volt aanwezig was bij belasting.
Als er waar dan ook een overgangsweerstand zou zijn geweest had de spanning onder belastings omstandigheden toch in elkaar moeten zakken.
Als je weer een tijd over hebt zou ik het toch nog eens uitzoeken. (nieuwsgierig)
Paul.
wel spanning geen stroom
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
