netfilter

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: netfilter

Bericht door Pjotr »

rikpost schreef:
Het is wel een dingetje tegenwoordig met al die led-verlichting worden er redelijk wat harmonischen op het net gegooid .
Weet niet in hoeverre dat de geluidskwaliteit kan beïnvloeden maar wanneer dat een probleem zou zijn kun je dat mooi filteren door in de avond of overdag te vergelijken .
Dat is niet met alle LED lampjes zo. In veel zit simpelweg een serie condensatortje en een weerstandje als ballast, geen miniatuur SMPS'je. Die herken je meestal aan de lage PF van 0,5 of nog lager. Maar goed is inmiddels zoveel SMPS spul in huis dat er toch geen kruid meer tegen opgewassen is.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: netfilter

Bericht door OpaBert »

Marcelvdg sloeg de spijker op zn kop met die kooi van Farady
Maar niet alleen het chassis ook erboven op een afscherming
De Buizen staan open en bloot op het chassis , zonder kooi van faraday
Dus daar wandelt het bij de eerste 6SL7 , of bij de ander versterker die ik bezit, een 6J5 in de voortrap binnen
V.w.b iets HF dicht maken voor signalen boven 500 mhz kun je borst nat maken
Dat is echt een opgaaf.
Bijlagen
5C3C7ED1-6015-492E-8893-DFE9299CF8DE.jpeg
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”