Vrouw Bert overleden
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vrouw Bert overleden
Veel sterkte Bert, heb ook mijn vrouw onlangs verloren en het laat wel een leegte achter en veel stilte in huis.
Re: Vrouw Bert overleden
Een treurig bericht, eerst zo vrolijk opa geworden en nu dit ...
M'n deelneming Bert en sterkte met alle narigheid die er bij schijnt horen.
Anne
M'n deelneming Bert en sterkte met alle narigheid die er bij schijnt horen.
Anne
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Het komt altijd te vroeg... en dan het gat, de leegte.. zeker in deze tijd.
Sterkte. Ik hoop dat je ondanks dit gemis je draai weer zal vinden.
Kees
Sterkte. Ik hoop dat je ondanks dit gemis je draai weer zal vinden.
Kees
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd Bert.
- PimDriessen
- Berichten: 1452
- Lid geworden op: wo 01 jan 2014, 14:41
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd Bert, heel veel sterkte.
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd, veel troost en sterkte toegewenst!
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd Bert en heel veel sterkte gewenst.
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd Bert, veel sterkte gewenst.
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd Bert, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Re: Vrouw Bert overleden
wat een triest bericht....sterkte, Bert.
Re: Vrouw Bert overleden
Weet niet goed hierop te reageren , maar het is fijn te zien dat ons forum zo met me mee leeft
Mijn vrouw is maar 67 geworden
We hebben elkaar in 1972 een vriendschaps ring gegeven en in mei 1973 verloofd en gaan sparen voor onze uitzet
Ze had een klein notitie blokje waar alle dingetjes in stonden groot en klein voor een huishouden
Op 21 mei gaf ik haar een Roestvrijstalen pannen set die we , die ik nu nog steeds gebruik, van ons ouders een bestek en van schoonvader een stofzuiger van broers en zussen de kleine dingetjes als een beschuit trommel van Tomado , kammen bakje , koekjes trommel , boter vloot , fluitketel , En zo bouwden we de zolder om in een opslag tot we zouden gaan trouwen
Mijn ongeluk in aug 74 trok er een dikke streep door ik zt in mil dienst met een wedde van 300 gulden in de maand
Door dat ongeval was ik niet meer dezelfde branieschopper die zich de sterkste kerel van de wereld waande
Maar ze bleef me trouw in voorspoed en tegenspoed in 1976 zijn we getrouwd
sinds die dag heb ik NOOIT een aardappel hoeven te koken of te bakken
Alles werd voor me gedaan niets was haar te veel , altijd probeerde ze me te ontzien vooral later
Ondanks dat ze boven op de trap op adem moest komen ,
Dat ze elk jaar op controle moest in Daniel den Hoed , of een brief kreeg bevolking onderzoek darmkanker , Daar was ze zo bang van dan maakte ik de enveloppe voor haar open en Smily erop tekende en bij haar plekje aan tafel legde
En het afgelopen jaar voor het Coronavirus We hebben pas na 3 maanden onze kleinzoon durven opzoeken
Ze kon me aardig commanderen handen wassen Of Afstand houden , Ik vergat dat steeds ,
En dan valt ze op haar achterhoofd en door de bloedverdunners een paar grote hersen bloedingen die onherstelbare schade ten gevolgen had
De Dag erop herkende ze me nog en kon ook nog spreken Alleen ze wist niet meer waar ze was en kon ook niets meer onthouden ze werd steeds onrustiger verloor haar spraak Herkende ons niet meer en kreeg ook nog zeer ernstige abneu
En vorige week woensdag is de behandeling in overleg stop gezet , dat is een vreselijke beslissing als je dat voor iemand moet doen die je bijna 50 jaar hebt lief gehad en in voor en tegenspoed bij me is gebleven
Allen reuze bedankt voor jullie medeleven
Ben er zeer vereerd en dankbaar voor
Nogmaals dank
Mijn vrouw is maar 67 geworden
We hebben elkaar in 1972 een vriendschaps ring gegeven en in mei 1973 verloofd en gaan sparen voor onze uitzet
Ze had een klein notitie blokje waar alle dingetjes in stonden groot en klein voor een huishouden
Op 21 mei gaf ik haar een Roestvrijstalen pannen set die we , die ik nu nog steeds gebruik, van ons ouders een bestek en van schoonvader een stofzuiger van broers en zussen de kleine dingetjes als een beschuit trommel van Tomado , kammen bakje , koekjes trommel , boter vloot , fluitketel , En zo bouwden we de zolder om in een opslag tot we zouden gaan trouwen
Mijn ongeluk in aug 74 trok er een dikke streep door ik zt in mil dienst met een wedde van 300 gulden in de maand
Door dat ongeval was ik niet meer dezelfde branieschopper die zich de sterkste kerel van de wereld waande
Maar ze bleef me trouw in voorspoed en tegenspoed in 1976 zijn we getrouwd
sinds die dag heb ik NOOIT een aardappel hoeven te koken of te bakken
Alles werd voor me gedaan niets was haar te veel , altijd probeerde ze me te ontzien vooral later
Ondanks dat ze boven op de trap op adem moest komen ,
Dat ze elk jaar op controle moest in Daniel den Hoed , of een brief kreeg bevolking onderzoek darmkanker , Daar was ze zo bang van dan maakte ik de enveloppe voor haar open en Smily erop tekende en bij haar plekje aan tafel legde
En het afgelopen jaar voor het Coronavirus We hebben pas na 3 maanden onze kleinzoon durven opzoeken
Ze kon me aardig commanderen handen wassen Of Afstand houden , Ik vergat dat steeds ,
En dan valt ze op haar achterhoofd en door de bloedverdunners een paar grote hersen bloedingen die onherstelbare schade ten gevolgen had
De Dag erop herkende ze me nog en kon ook nog spreken Alleen ze wist niet meer waar ze was en kon ook niets meer onthouden ze werd steeds onrustiger verloor haar spraak Herkende ons niet meer en kreeg ook nog zeer ernstige abneu
En vorige week woensdag is de behandeling in overleg stop gezet , dat is een vreselijke beslissing als je dat voor iemand moet doen die je bijna 50 jaar hebt lief gehad en in voor en tegenspoed bij me is gebleven
Allen reuze bedankt voor jullie medeleven
Ben er zeer vereerd en dankbaar voor
Nogmaals dank
Re: Vrouw Bert overleden
Zit het met een brok in de keel te lezen..
Weet verder niet wat te zeggen.
groet,
Aat
Weet verder niet wat te zeggen.
groet,
Aat
Re: Vrouw Bert overleden
Bert, nogmaals gecondoleerd met het grote verlies. Het verhaal zet me de tranen in mijn ogen
Laat de herinnering blijven aan de mooie tijden en momenten die jullie samen gehad hebben.
Gr. Bas
Laat de herinnering blijven aan de mooie tijden en momenten die jullie samen gehad hebben.
Gr. Bas
-
Vrolijke noot
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 04 mei 2020, 23:35
- Locatie: Noordwijkerhout
Re: Vrouw Bert overleden
Bert gecondoleerd met het verlies
Heel veel sterkte toegewenst
Heel veel sterkte toegewenst
Re: Vrouw Bert overleden
Sterkte Bert!
- Mtraxx
- Ook commercieel actief
- Berichten: 436
- Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
- Locatie: hurdegaryp
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd en sterkte Bert!
Re: Vrouw Bert overleden
Wat een liefde Bert...
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Gecondoleerd en heel veel sterkte!
- RNacoustics
- Berichten: 381
- Lid geworden op: di 27 aug 2013, 19:07
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Wat een verdrietig bericht! Bert gecondoleerd en heel veel sterkte, voor jou en nabestaande.
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: Vrouw Bert overleden
Gecondoleerd, veel sterkte de komende tijd.
- pvanlingen
- Berichten: 1587
- Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
- Locatie: Dronten
Re: Vrouw Bert overleden
Bert gecondoleerd met het verlies.
Sterkte toegewenst en ik hoop dat je er in de toekomst een beetje mee kunt leven.
Paul.
Sterkte toegewenst en ik hoop dat je er in de toekomst een beetje mee kunt leven.
Paul.
Re: Vrouw Bert overleden
Ik ben momenteel niet echt aktief met de hobby maar lees zo nu en dan wel over het forum heen .
En dan kom je zo'n bericht tegen .
Ik kan mij haast geen voorstelling maken van het verdriet !
Heel veel sterkte Bert ,de mooie herinneringen blijven maar dat maakt het ook extra zwaar .
ik hoop voor je dat je het ooit een plekje kunt geven
Rik
En dan kom je zo'n bericht tegen .
Ik kan mij haast geen voorstelling maken van het verdriet !
Heel veel sterkte Bert ,de mooie herinneringen blijven maar dat maakt het ook extra zwaar .
ik hoop voor je dat je het ooit een plekje kunt geven
Rik
Re: Vrouw Bert overleden
Bert, ik heb je nooit "in het echt" ontmoet, lees wel al jaren mee. En dan zit ik hier ook met tranen in mijn ogen. Dank je wel dat je dit met ons deelt, net als de zorgen om jullie beider gezondheid eerder dit jaar. Wat een mooi stel waren jullie. Sterkte de komende tijd, en ik hoop dat je straks ook weer kan genieten van de gewone en mooie dingen in het leven. Als het een beetje wil vlotten met de vaccins dan kun je jullie kleinkind volgend jaar heel wat vaker zien. Die kun je dan tegen die tijd een extra knuffel geven van oma. Gelovige mensen zouden zeggen dat ze voor je bidden. Dat doe ik niet, maar ik denk wel aan je - misschien helpt dat ook een beetje.
Anton
Anton
Re: Vrouw Bert overleden
Bert, ook van mij condoleances en heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet.
Re: Vrouw Bert overleden
Zo af en toe wip ik eens langs op het forum, gezien andere prioriteiten... Lees ik dit bericht, lees het met verdriet. Veel sterkte de aankomende tijd Bert!
