hardbats schreef:We hebben hier geen aardbevingen, compenseert dat een beetje?ds23man schreef:En me dan in coronagebied begeven?Pjotr schreef:Misschien moet je wat aan je Laro doen zodat ie ook buiten Groningen kan...............?![]()
![]()
![]()
CNC vanuit het handje!
Moderator: Beheerdersteam
