CNC zaagklus midden Nederland

't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf

Moderator: Beheerdersteam

WrineX
Contacteer:

Re: CNC zaagklus midden Nederland

Bericht door WrineX »

SARK schreef: za 14 nov 2020, 15:12
Het is niet mijn bedoeling om mensen tegen de schenen te schoppen maar het valt me een beetje tegen dat er segmenten zichtbaar zijn in de rondingen. Met een bovenfrees (en wat handig Fröbelwerk om een lange cirkelgeleider te maken) wordt dit een stuk strakker.

ligt aan de tekening .... als iemand iets aanlevert waar een cirkel bestaat uit 10 rechte lijntjes.. tja...
WrineX
Contacteer:

Bericht door WrineX »

audiomanics schreef: za 14 nov 2020, 22:18
Of je had helemaal geen segmenten moeten instellen... Als ik zulke DXF bestanden krijg (Autodesk-Autocad is er een ster in om krommen te vernaggelen) dan trek ik daar een Beziercurve overheen of programmeer een cirkeldeel... Maar ik ben hiervoor niet gecontact…

Kees
hihi tja, maar zelfs Cambam vervangt het soms.. maar niet altijd :) volgens mij kom jij van cnczone ? :) komt me bekend voor
audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Correct en tevens juist... Niet zo heel erg actief meer maar nog wel aanwezig daar...
Kees
WrineX
Contacteer:

Bericht door WrineX »

Grappig ik was net een video aan het uploaden over een best wel mooi Alu C profiel van Vallder.com voor een CNC. op cnczone is er wel eens over gekletst maar niemand had het gekocht.. bij deze :)
Plaats reactie