Hoi Anne,Ah!buis schreef:Dat van die elco's zou kunnen, hoewel misschien is 't normaal gezien dat een deel gelijkstroom versterker is.Zulke dingen maken rare sprongen bij het laden/ontladen van condensators.
Zoiets als de plop bij in/uit van een voorversterker.
Om de meter te beschermen kun je er altijd twee diodes anti-parallel over zetten (1N4148 bijv.).
Anne
Ga eerst die anti parallel diode`s er in zetten, dit is wat je bedoelt neem ik aan?. En dan is de bedoeling om de schakelaar schoon te maken, dacht zelf aan tuner spray, is dat er geschikt voor?.
Groet,
Pim
