De B&W's van Arno lijken me kwalitatief de perfekte kandidaat, alleen de prijs, denk dat je ze in professionele toepassing gebruikt Arno? Hangt wel buiten, dat je niet 's morgens alleen de ophangbeugels nog hebt hangen. Die JBL's van Gerhard zijn denk ik nog niet eens zo'n gek idee, wat ik zou willen is dit: op een meter of 5 afstand van de overkapping staat een schuur, mijn werkplaats. Kan op slot natuurlijk, daar zou ik streamer / versterker neer willen zetten. Met de prijs van de JBL's zou ik ook 2 setjes kunnen kopen, 1 set in de schuur en 1 set onder de overkapping. Bediening is toch een app op de telefoon, hoef er verder niet bij.
Tuin gaat op de kop dus, de bestrating gaat er ook uit, dus ik heb de mogelijkheid een kabel te leggen naar de overkapping. Die kabel, zit te denken om hier simpel 4 aderige grondkabel voor te nemen. Mooi aansluitinkje maken bij de overkapping. Daarom geen 100V, het is maar een meter of 5.
Blijven de autoluidsprekers nog over, is ook wel een idee, kastje eromheen is ook zo gedaan natuurlijk. Heeft iemand een suggestie voor een type? Prijsklasse, 50-100 euris p/st. Heb er 4 nodig dan.