Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Goed om zoveel enthousiaste reacties te zien. Het is niet mijn bedoeling om een andere luisterdag in de weg te zitten en of ik dit vaker in het poppodium mag gaan doen. Krachten bundelen en / of iemand die wilt helpen dit mede te organiseren is alleen maar fijn. Ik hoor graag wie er luisterdagen heeft georganiseerd en wilt helpen om dit goed te laten verlopen. Pb is welkom 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Ik ben zelf maar zijdelings betrokken bij de organisatie in Alphen, maar ik zal Mikiwi er eens over benaderen. Misschien inderdaad wat eerder beginnen. Als er heel veel luisterdagen zijn, dan wordt de animo per event denk ik wel minder. Maar NoordHolland wordt wel gemist op de kaart van ZBA-dagen.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Ja baas....Marp schreef:Dus hou het graag even gezellig, wil je? Dank.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Dat zou mij enorm helpenRobertD schreef:Ik ben zelf maar zijdelings betrokken bij de organisatie in Alphen, maar ik zal Mikiwi er eens over benaderen. Misschien inderdaad wat eerder beginnen. Als er heel veel luisterdagen zijn, dan wordt de animo per event denk ik wel minder. Maar NoordHolland wordt wel gemist op de kaart van ZBA-dagen.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
ik ben ook wel geïnteresseerd 
Midden augustus op vakantie maar daar omheen is er nog veel vrij.
Midden augustus op vakantie maar daar omheen is er nog veel vrij.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:
Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Ik zit mij even af te vragen of dichtbij parkeren, om in en uitladen mogelijk te maken, ook aanwezig is.
Maar ik denk dat het voor mij ook wel leuk is om weer eens in die omgeving te zijn en "herrie te schoppen".
Maar ik denk dat het voor mij ook wel leuk is om weer eens in die omgeving te zijn en "herrie te schoppen".
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Maar of wij daar dan ook gebruik van kunnen maken is weer een stapje verder, heb namelijk geen auto met laadklep.ds23man schreef:Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
De meeste muzikanten ook niet, maar die krijgen hun gear toch ook de oefenruimtes?
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Mwah, muzikanten die "Gear" nodig hebben, hebben daarvoor toch "Roadies"?ds23man schreef:De meeste muzikanten ook niet, maar die krijgen hun gear toch ook de oefenruimtes?
Langere tijd parkeren is nog wel een puntje: Betaald of gratis mogelijkheid?
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
In ons loadingdock past gewoon een nightliner (of 6/8 auto's) en het het gebouw zit ook nog eens vast aan een parkeergarage en het busstation + op loopafstand van tram en metrods23man schreef:Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Nee gewoon gelijkvloers anders kan er geen nightliner binnen. Alleen maar onhandig met zo'n laad/ los kuil met klep voor een poppodium.hannesie schreef:Maar of wij daar dan ook gebruik van kunnen maken is weer een stapje verder, heb namelijk geen auto met laadklep.ds23man schreef:Een poppodium wat geen goede laad en los voorziening heeft bestaat niet Hans. En 50 meter zit een parkeergarage.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Er zijn enkele parkeerplaatsen van P60. In het loadingdock is wat plek voor auto's maar de helft zal gebruikt kunnen worden ivm laden lossen van mensen met apparatuur. Onder de A9 door is het weer gratis parkeren. Minuut of 5 lopen en anders is de betaalde parkeergarage('s).Pjotr schreef:Mwah, muzikanten die "Gear" nodig hebben, hebben daarvoor toch "Roadies"?ds23man schreef:De meeste muzikanten ook niet, maar die krijgen hun gear toch ook de oefenruimtes?
Langere tijd parkeren is nog wel een puntje: Betaald of gratis mogelijkheid?
Waarschijnlijk zal het café ook één van de luisterruimtes worden met.... een barman! Dus lekker (fris) dranken, bieren en speciaal bieren
Ik moet nog een beschikbare datum krijgen en dat zal nog even duren.
En ben natuurlijk benieuwd naar wie er spullen mee willen nemen en of er iemand is die ervaren is met het organiseren van een luisterdag en een beetje wilt helpen.
Speaker en Co heeft ook interesse om met de Faktum te komen om de verschillen te kunnen laten horen met die van mij met het "high end" filter.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Een kleine rondleiding tijdens een rock/metal productie:
Een klein promofilmpje met..... loadingdock in het begin. Dan ook nog heel kort barman Kalimba er in
Oefenruimtes (3stuks) zijn niet te zien maar zijn waarschijnlijk naast het café, grote zaal en de suite ook te gebruiken.
Een klein promofilmpje met..... loadingdock in het begin. Dan ook nog heel kort barman Kalimba er in
Oefenruimtes (3stuks) zijn niet te zien maar zijn waarschijnlijk naast het café, grote zaal en de suite ook te gebruiken.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Op zich heb je een punt, aan de andere kant, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de mensen die afgelopen zondag in Breda waren, zit je heel snel aan de 50+.ds23man schreef:Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:
Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Tegenwoordig het moment om toch eens aan kinderen te beginnen.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Psies. Neemt niet weg dat we daarom best wel verse kunnen gebruiken. En ach wat, Gerhard heeft alleen een schoolgaande krokodil. Kunnen we toch geen rekening mee gaan houden?ray5150 schreef:Op zich heb je een punt, aan de andere kant, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de mensen die afgelopen zondag in Breda waren, zit je heel snel aan de 50+.ds23man schreef:Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:
Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Begin september zullen de meeste forumleden wel op vakantie geweest zijn.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Ik denk dat dit daarom ook wel een hele goede optie is om mensen te prikkelen/ kennis te laten maken met zelbouw audio/ high end audio en de techniek er achter. Qua promo zal het denk ik ook goed worden aangepakt zoals bij de normale producties van P60. Zo kunnen we meer bezoekers trekken maar het is wel belangrijk dat er zoveel mogelijk zba leden komen.Pjotr schreef:Psies. Neemt niet weg dat we daarom best wel verse kunnen gebruiken. En ach wat, Gerhard heeft alleen een schoolgaande krokodil. Kunnen we toch geen rekening mee gaan houden?ray5150 schreef:Op zich heb je een punt, aan de andere kant, als ik kijk naar de gemiddelde leeftijd van de mensen die afgelopen zondag in Breda waren, zit je heel snel aan de 50+.ds23man schreef:Ik kom ook. Even kijkend naar de schoolvakanties:
Midden Nederland is als laatste weer thuis: 1 september. Denk dat het handig is om het daarna te doen.
De P60 techneuten weten wat ik zelf thuis doe maar weten echt het verschil niet tussen PA of Hifi kwaliteit. Monden vielen thuis open van verbazing bij de Vertigo maar hoe een viool in het echt klinkt weten ze niet. Desondanks vinden ze het interessant wat ik doe en zien graag de foto's van m'n bouwsels en de bouwsels hier maar vertel ze weinig als ex a/v techneut omdat zelf horen veel beter is dan uitleggen wat iemand niet kent.
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Lijkt me leuk ! Als de datum bekend is en vervoer geregeld heb weet ik of ik ook van de partij kan zijn. Heb niks voor een 650 man grote zaal helaas ... lijkt me wel super leuk om eens met dat spul te mogen spelen:)
Re: Animocheck luisterdag Amstelveen (poppodium P60)
Leuk initiatief wat ik graag steun met een setje Little/One en Grown/Up en als het mee zit wellicht ook iets uit de Wrinex / Piratelogic stal 
