Hoi Anne,ik zeg dat ik een hybride versterker uit China heb.Ik refereer niet naar het schema in mijn vorige post.
Wil wel wat duidelijkheid scheppen in dingen.
*ik ga voor een single ended triode
*Het is een project wat geen einddatum heeft
*Ik ga voor deze transformers met bijbehorende ingang en smoorspoelen.
https://www.mennovanderveen.nl/cms/inde ... -se-detail
Deze dingen staan niet meer ter discussie.In een later stadium als ik dingen beter begrijp en dingen meer uitgewerkt heb kan het zijn dat ik dingen ga aanpassen.Voor nu is dit de basis wat ik ga maken

Met alle respect voor andere forumleden.Ik ga dit niet halverwege in een doos laten verdwijnen.Mijn overweging is er geen grens aan te stellen.Het moet me motiveren als ik die beren voor mijn neus heb staan dus ik ga voor het beste.
Ondertussen kan ik mooi dingen leren en mijn soldeer skills body geven.Voor dit project ga ik all the way.Het mag langer duren als het nodig is.Vergeet niet de kosten van het starten.Om iets moois te maken kom je niet weg met goedkope China dingen.Ik moet alles van het begin aanschaffen en wil niet over 1 nacht ijs gaan.De gestabiliseerde lab voeding die ik voor €20 via Marktplaats heb is met zijn 6 kilo echt wat anders dan een goedkope moderne variant.Zo ga ik mijn dingen goed kiezen binnen mijn budget.
Leon