Best wel.ray5150 schreef:Ik denk dat Menno allang voorzien is van de benodigde stekkers ?
Goedkoop adres voor Neutrik?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Nah... Als ik een paar 1000 euris uitgeef aan mijn luidsprekers dan koop ik gewoon het originele spul.Jerommel schreef:Neptrik echt niet goed genoeg?
https://www.ebay.com/itm/10pcs-4-Pole-M ... 3200053976
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Checkt datum: 11 februari...anonamemouse schreef:Best wel.ray5150 schreef:Ik denk dat Menno allang voorzien is van de benodigde stekkers ?
Snap ik.anonamemouse schreef:Nah... Als ik een paar 1000 euris uitgeef aan mijn luidsprekers dan koop ik gewoon het originele spul.Jerommel schreef:Neptrik echt niet goed genoeg?
https://www.ebay.com/itm/10pcs-4-Pole-M ... 3200053976
Kwam ze toevallig tegen en dacht aan dit draadje.
- anonamemouse
- Berichten: 1991
- Lid geworden op: ma 15 jan 2007, 17:11
- Locatie: +52° 03' 30", +4° 32' 45"
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
wat is goedkoop? , bij onlinekabelshop kost neutrick xlr (m) naar RCA (F) 10 euro.
is dat de "normale" prijs, of is dat nep spul?
is dat de "normale" prijs, of is dat nep spul?
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Het kan, er zijn meer merken die XLR stekkers maken.
Linkje naar de productpagina ?
Linkje naar de productpagina ?
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Mmmm, er staat een prijs van 12,99 op die site aangegeven.
Heb even wat rondgekeken met Google.
Bax = 8,10.
Conrad = 9,50.
New Line = 10,80.
Proaudioshop = 9,45.
HollandPA = 9,79.
Vooralsnog is dan de conclusie dat die link die je gaf inderdaad geen "normale" prijs is, maar nogal aan de dure kant...
Heb even wat rondgekeken met Google.
Bax = 8,10.
Conrad = 9,50.
New Line = 10,80.
Proaudioshop = 9,45.
HollandPA = 9,79.
Vooralsnog is dan de conclusie dat die link die je gaf inderdaad geen "normale" prijs is, maar nogal aan de dure kant...
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Is i.d.d. dure winkel. Ben er een paar keer geweest voor een speciaal laadkabeltje/USB spul. Het personeel is er puberaal arrogant en kan alleen een beetje schermlezen. Kunnen ze het daar op niet vinden dan bestaat het niet. Ze hebben wel heel erg veel op het gebied van USB kabeltjes.johan283 schreef:
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
thkx for checkingray5150 schreef:Mmmm, er staat een prijs van 12,99 op die site aangegeven.
Heb even wat rondgekeken met Google.
Bax = 8,10.
Conrad = 9,50.
New Line = 10,80.
Proaudioshop = 9,45.
HollandPA = 9,79.
Vooralsnog is dan de conclusie dat die link die je gaf inderdaad geen "normale" prijs is, maar nogal aan de dure kant...
oeps toch niet goed genoeg rond gekeken
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Ja daar werken inderdaad over het algemeen jonge mensen, maar tot op heden wel een positief gevoel gehad daar.Pjotr schreef:Is i.d.d. dure winkel. Ben er een paar keer geweest voor een speciaal laadkabeltje/USB spul. Het personeel is er puberaal arrogant en kan alleen een beetje schermlezen. Kunnen ze het daar op niet vinden dan bestaat het niet. Ze hebben wel heel erg veel op het gebied van USB kabeltjes.johan283 schreef:
wilden best wel meedenken, maar had uiteraard van te voren wel goed gezocht op de web site om ze de goede richting op te sturen
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
Ach ze zijn niet onaardig. Tenminse als je ze kunt vertellen wat voor nummer ze moeten hebben, dan valt het wel mee. Zelf i.d.d. je huiswerk doen. Maar als je gewoon vraagt om een USB-C kabel van 2m zijn ze wel heel erg blond 
Re: Goedkoop adres voor Neutrik?
USB kabeltjes van de Hema is ook niks mis mee, heb er hier enkele in gebruik.
Kwalitatief veel beter dan die van de Action.
Kwalitatief veel beter dan die van de Action.
