Ik zal er aan denken, de hulp van het forum wordt dan een soort ontwikkelings hulp...Shadow schreef:Het wordt meer gewaardeerd als je een soort ontwikkeltopic maakt van je spullen, dan allemaal losse topics te maken met vragen over sub-optimale oplossingen.
Groeten, Jan.
