Linkwitz R.I.P. 11-9 2018

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28468
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: Linkwitz R.I.P. 11-9 2018

Bericht door ds23man »

https://www.diyaudio.com/forums/in-memo ... ost5543660

Siegfried Linkwitz (1935-2018).
A warm hearted freethinker, pioneer, innovator and friend passed away. It´s sad..... Frank Brenner

"Celebration of Life" for Siegfried Linkwitz, Sunday October 14, 1:30PM - 4:00PM,
at the Mill Valley Community Center ,180 Camino Alto, in Mill Valley, 8 miles north of the Golden Gate Bridge.
Everyone is welcome!

http://www.linkwitzlab.com/What_is_new_ ... itzlab.htm

Frank Brenner houdt de zaak in de lucht.
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Re: Linkwitz R.I.P. 11-9 2018

Bericht door richard »

ds23man schreef:
Maak je geen zorgen, in het rip draadje op diya heeft gestaan dat Linkwitz geregeld heeft dat de site tot in de eeuwigheid in de lucht blijft...
Eeuwig is wel heel lang. Maar wel een mooi nalatenschap naast de waardevolle bijdragen aan het vak en de liefhebbers tijdens zijn leven.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Linkwitz R.I.P. 11-9 2018

Bericht door Pjotr »

Het vak??? Het vak van audio hobbyist dan zeker. Laten we wel zijn, SL deed het puur voor zijn plezier en als hobby. Om zich er na zijn pensionering volledig op te storten. Daarnaast was hij een begenadigd schrijver die het vermogen had om complexe zaken begrijpelijk uit te leggen. Van dat kaliber zijn er maar weinig en daarom des te meer een goede zaak dat zijn werk goed bewaard gaat worden.
Gebruikersavatar
MarcoSQ
Berichten: 1106
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 20:45
Locatie: Mijdrecht

Re: Linkwitz R.I.P. 11-9 2018

Bericht door MarcoSQ »

:cry: ...Ik sluit me graag aan bij Peter's laatste tekst. Verdrietig.... Het is/was maar weinigen gegeven om hun bevindingen zó helder en begrijpelijk op papier te krijgen, en 'populair' te krijgen.
Was het zeker niet altijd overal 'mee eens', maar dat hoeft ook helemaal met zulke 'logische' standpunten. Tien mensen, en elf meningen (en daarnaast ben ik beslist niet in de positie om hem te mogen bekritiseren...:) ).

Meneer Linkwitz, ik neem aan dat de harp in uw huidige omgeving nog echter klinkt, dan vroeger thuis. Ik hoop dat ze u daar meer te bieden hebben, dan enkel die harp...
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”