Zelfbouw CNC 1 , 2, en de huidige NR 3 :)
Moderator: Beheerdersteam
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: Zelfbouw CNC 1 , 2, en de huidige NR 3 :)
Ik heb er ooit 1 gekocht en goed geleverd en prima spul.
Re: Zelfbouw CNC 1 , 2, en de huidige NR 3 :)
Bij importeren uit USA zit Altijd import belasting op niet zoals uit China dat je geluk kan hebben
Of je moet gebruikte ondedelen kopen van een particulier dan is er een soort regeling
Anders ben je de Sjaak
Of je moet gebruikte ondedelen kopen van een particulier dan is er een soort regeling
Anders ben je de Sjaak
