Ieder is vrij om te laten en doen zolang ie zijn mening / manier van werken niet opdringt aan een ander.leonidas schreef:Er is ruimte zat voor meerdere manieren van aanpak.
Het moge helder zijn : ook ik meetmaar meestal achteraf
mijn manier van ontwerpen is wel vrij duur en dus niet voor iedereen.
vandaar dat een forum nuttig kan zijn.
Mochten er vragen opmerkingen of suggesties komen op de manier van werken dan moet die persoon dat wel accepteren, die genen die opmerkingen geeft doet zijn zegje en dringt dat niet op.
Als de manier van werken fijn en leuk om de doen zijn wie ben ik om dat te verpesten. Wetende dat ik soms ook erg afwijkende meningen heb.
Sterker nog als jij roept je moet altijd meten dan roep ik hoeft niet, en vise versa.
