beijert schreef:In dit topic,
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 6#p1606916
Maar ik heb de beugeltjes niu wel gevonden
ja ik ben er!!!! omslachtig, teringveel werk, maar unkaputtbar bombenfestShadow schreef:Ik wou net roepen dat Maarten dat deed bij z’n Galactica’s
