Je kunt zo aan de slag bij die kabelboer, vakjargon heb je al onder de knie lees ikZweitse schreef:Ik zou gewoon gaan voor een Belden kabel met een Bals schuko en een mooie TechFlex sleeve om de kabel voor de looks.
oyaide uit china
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: oyaide uit china
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: oyaide uit china
Als chef fabelkabel.SSassen schreef:Je kunt zo aan de slag bij die kabelboer, vakjargon heb je al onder de knie lees ikZweitse schreef:Ik zou gewoon gaan voor een Belden kabel met een Bals schuko en een mooie TechFlex sleeve om de kabel voor de looks.
Re: oyaide uit china
Ja, ik ben al aardig op wegSSassen schreef:Je kunt zo aan de slag bij die kabelboer, vakjargon heb je al onder de knie lees ikZweitse schreef:Ik zou gewoon gaan voor een Belden kabel met een Bals schuko en een mooie TechFlex sleeve om de kabel voor de looks.
