Ak oke, dat is dan duidelijk, bedankt voor de info!markbakk schreef:Een 17WP200 voelde ook nieuw vrij stug aan. Maar een impedantiemeting is onontkoombaar om iets te zeggen over de kwaliteit van de ophanging. En 9 tegen 10 dat het de rolrand is. Die je dus wel kunt vervangen met materialen van Speakerrepairshop, GoodHifi of Audiofriends. De gehele unit vervangen heeft weinig zin, is allemaal NOS en vermoedelijk ook verouderd.
Vifa 17-WP-200 (2009) stugge ophanging!
Moderator: Beheerdersteam
-
Loetje1969
- Berichten: 2
- Lid geworden op: di 26 jun 2018, 19:19
