Sennheiser HD 650

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
Muug
Berichten: 1670
Lid geworden op: wo 31 jan 2007, 12:33
Locatie: East Flanders Fields
Contacteer:

Re: Sennheiser HD 650

Bericht door Muug »

Persoonlijk zou ik voor over-ear gaan, en geheel gesloten, wired ook (gewoon geen zin in wireless) en dan zou ik deze tekst eens héél heel goed lezen:
http://thewirecutter.com/reviews/best-4 ... eadphones/

De Oppo PM-3 is voor hen de duidelijke winnaar... Nederlandse test hier: http://www.fwdmagazine.be/fwd/161977/test-oppo-pm-3/
Gebruikersavatar
MickRS
Berichten: 991
Lid geworden op: vr 06 sep 2013, 20:55
Locatie: Medemblik

Re: Sennheiser HD 650

Bericht door MickRS »

Leuk linkje: Sennheiser 650 for $45: pioneer se a1000

Ok, in Nederland iets van 9 tientjes, maar wellicht het beluisteren waard :idea:
Gebruikersavatar
dwijtsma
Berichten: 122
Lid geworden op: wo 13 nov 2013, 15:40
Locatie: Drachten

Re: Sennheiser HD 650

Bericht door dwijtsma »

Muug schreef:
Persoonlijk zou ik voor over-ear gaan, en geheel gesloten, wired ook (gewoon geen zin in wireless) en dan zou ik deze tekst eens héél heel goed lezen:
http://thewirecutter.com/reviews/best-4 ... eadphones/
Heb een collega die regelmatig via marktplaats audio apparatuur koopt en verkoopt. Samen hebben we heel wat koptelefoons vergeleken en er zit een groot verschil in klankkleur tussen gesloten en open systemen. Qua klankkleur zou ik eerder voor een open of half open systeem gaan. Over-ear zit sowieso aangenamer omdat het niet op je oren drukt. Gesloten is vooral handig als je de mensen om je heen niet lastig wil vallen met jou muziek.
Gebruikersavatar
Zweitse
Berichten: 4595
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen

Re: Sennheiser HD 650

Bericht door Zweitse »

De zoektocht is geëindigd bij een AKG Q701.
Bijlagen
AKG Q701.jpg
Plaats reactie