Persoonlijk zou ik voor over-ear gaan, en geheel gesloten, wired ook (gewoon geen zin in wireless) en dan zou ik deze tekst eens héél heel goed lezen:
http://thewirecutter.com/reviews/best-4 ... eadphones/
De Oppo PM-3 is voor hen de duidelijke winnaar... Nederlandse test hier: http://www.fwdmagazine.be/fwd/161977/test-oppo-pm-3/
Sennheiser HD 650
Moderator: Beheerdersteam
Re: Sennheiser HD 650
Leuk linkje: Sennheiser 650 for $45: pioneer se a1000
Ok, in Nederland iets van 9 tientjes, maar wellicht het beluisteren waard
Ok, in Nederland iets van 9 tientjes, maar wellicht het beluisteren waard
Re: Sennheiser HD 650
Heb een collega die regelmatig via marktplaats audio apparatuur koopt en verkoopt. Samen hebben we heel wat koptelefoons vergeleken en er zit een groot verschil in klankkleur tussen gesloten en open systemen. Qua klankkleur zou ik eerder voor een open of half open systeem gaan. Over-ear zit sowieso aangenamer omdat het niet op je oren drukt. Gesloten is vooral handig als je de mensen om je heen niet lastig wil vallen met jou muziek.Muug schreef:Persoonlijk zou ik voor over-ear gaan, en geheel gesloten, wired ook (gewoon geen zin in wireless) en dan zou ik deze tekst eens héél heel goed lezen:
http://thewirecutter.com/reviews/best-4 ... eadphones/
