Waarschijnlijk is er gewoon altijd behoefte om te discuseren is het niet over politiek dan is het over of potitiek dan wel mag.
ik vind het best, het zijn maatschappelijke onderwerpen ik hoor al genoeg om mij heen op het werk feestjes bij vrienden ,maakt niet uit.
Als mensen de behoefte hebben om dat ook op het forum willen doen vind ik dat best .
ik lees wellicht mee maar zal er niemand om veroordelen .
het is hetzelfde als met de tv ,als het mij niet bevalt zet ik een ander programma op.
politiek op t forum
Moderator: Beheerdersteam
Re: politiek op t forum
Dat is jouw interpretatie. Zie je daar gaan wel alJBHC schreef:Eigenlijk zeg je dus dat je alleen een beschaafde discussie kunt voeren als je het met elkaar eens bent?
Je mag denken wat je wilt maar je kunt niet overal maar zeggen wat je wilt. Niet iedereen weet daar zelf het evenwicht te bewaren.
Re: politiek op t forum
In de kantine moet het gewoon kunnen.
Tevens vindt ik dat dit niet zwaar hoeft te worden gemoddereerd.
Ik ken best wat mensen hier op het forum, van sommige ook hun standpunten in niet audiozaken. In mijn optiek soms hele onjuiste standpunten, maar toch vind ik het prima mensen. Als je mensen echt ontmoet leer je dat het allemaal niet zo zwart wit is zoals de lettertjes op het forum. We zijn een lekkere diverse groep inclusief elk jaar weer jonge aanwas, cruciaal voor gezonde zelf reflectie.
Kortom, iedereen die regelmatig op 1 van de audiodagen komt, moet gewoon in de kantine maatschappelijke issues kunnen aankaarten.
Het argument dit is een audioforum snijdt geen hout, hier zitten mensen met als hobby zelfbouw audio. Ze doen allemaal nog veel meer, je kent de topics wel;
Audiozelfbouwers en hun ......
Die worden toch ook niet weggemoddereerd.
Misschien moet ik maar een topicje openen met
Audiozelfbouwers en hun politieke voorkeur ...
Tevens vindt ik dat dit niet zwaar hoeft te worden gemoddereerd.
Ik ken best wat mensen hier op het forum, van sommige ook hun standpunten in niet audiozaken. In mijn optiek soms hele onjuiste standpunten, maar toch vind ik het prima mensen. Als je mensen echt ontmoet leer je dat het allemaal niet zo zwart wit is zoals de lettertjes op het forum. We zijn een lekkere diverse groep inclusief elk jaar weer jonge aanwas, cruciaal voor gezonde zelf reflectie.
Kortom, iedereen die regelmatig op 1 van de audiodagen komt, moet gewoon in de kantine maatschappelijke issues kunnen aankaarten.
Het argument dit is een audioforum snijdt geen hout, hier zitten mensen met als hobby zelfbouw audio. Ze doen allemaal nog veel meer, je kent de topics wel;
Audiozelfbouwers en hun ......
Die worden toch ook niet weggemoddereerd.
Misschien moet ik maar een topicje openen met
Audiozelfbouwers en hun politieke voorkeur ...
Re: politiek op t forum
Zeker ovni. Alleen is er een groot verschil of je daar met elkaar aan tafel over discussieert of dat je voor het vaderland weg op je toetsenbord rammelt.
Met elkaar aan tafel modereert non-verbale communicatie zo'n discussie grotendeels als vanzelf. Tenminste als het geen al te grote schreeuwlelijkers of keffers zijn (of het alcohol promillage niet te sterk gestegen is). Via een forum ontbreken zulke remmen en zul je jezelf in toom moeten houden. Helaas is dat niet iedereen gegeven.
Met elkaar aan tafel modereert non-verbale communicatie zo'n discussie grotendeels als vanzelf. Tenminste als het geen al te grote schreeuwlelijkers of keffers zijn (of het alcohol promillage niet te sterk gestegen is). Via een forum ontbreken zulke remmen en zul je jezelf in toom moeten houden. Helaas is dat niet iedereen gegeven.
