Datablad opgezocht, 30A bij 120V~ is het max.De toegelaten stroom, neemt af bij meer spanning.Bij de hoogste spanning van 380V~ mag er nog maar ong. 1/3 van de 30A geschakeld worden.En 10A is hier meer dan zat
Anne
Moderator: Beheerdersteam
Dat zit helemaal niet snor als dat relais netspanning schakelt. Dat is een automotive relais voor lage spanningen en mag beslist niet voor het schakelen van netspanning gebruikt worden.Ah!buis schreef:Wat dat relais betreft, het zit wel snor![]()
Datablad opgezocht, 30A bij 120V~ is het max.De toegelaten stroom, neemt af bij meer spanning.Bij de hoogste spaning van 380V~ mag er nog maar ong. 1/3 van de 30A geschakeld worden.En 10A is hier meer dan zat![]()
![]()
Anne
Och, 750V is misschien niet helemaal volgens strenge eisen, moet wel te doen zijn.Of anders moet de voeding gescheiden van de versterkerkant.Windingen op de trafo erbij of extra trafo 1:1 vanuit secundaire.Pjotr schreef:Dat zit helemaal niet snor als dat relais netspanning schakelt. Dat is een automotive relais voor lage spanningen en mag beslist niet voor het schakelen van netspanning gebruikt worden.
Was toen wel makkelijkerPjotr schreef:Anne dit is geen zelfbouw prutswerk (alhoewel) maar commercieel en publiekelijk verkrijgbaar spul. Dat relais voldoet van geen kant aan de vereiste veiligheidseisen. We leven nu eenmaal niet meer anno 1960
De reviews op de site van Precision Audio zijn allemaal goed. Maar ja, dit is natuurlijk een typisch gevalletje van 'Wij van WC eend adviseren....WC eend!'ToTo schreef:Tijd voor een betere ontwerperPjotr schreef:Dat is kunst!Dat goud met zwart staat zo schattig
Maar een doorgewinterd PCB ontwerper is het i.i.g. niet, ondanks alle bla bla.
![]()
Ik zou zeker belangstelling hebben, schijnen leuk te spelen.
Het Hypex effect. Sommigen vinden ze zo goed dat ze van een UcD naar een Ncore willenPjotr schreef:Ach Leeuwarden vindt hem zo goed dat ie een betere Holton kit wil
68 euro inclusief shipping voor een 500VA 2 x 50V secundair...ray5150 schreef:
Maarre, waarom de keus voor een Poolse trafo, en niet voor een Amplimo ?
Wat dat zo veel voordeliger ?
Yes. Nu wachten tot zowel de kast als de trafo binnen zijn en dan kan het inbouwen beginnenray5150 schreef:Ik zie dat een vergelijkbare Amplimo iets boven de 100 euro is, en dan komen de verzendkosten er nog bij.
Dat scheelt inderdaad wel wat, ja.
Zat er keurig netjes bijray5150 schreef:Heb je geen aansluit materiaal nodig ?
Ik zie net dat de trafo in NL is inmiddels. Vooralsnog gaat dit allemaal zeer voorspoedig. De T&T code via de mail werkte niet, maar na een mailtje had ik binnen 2 minuten een werkende link...prima service vooralsnog...ray5150 schreef:Ik zie dat een vergelijkbare Amplimo iets boven de 100 euro is, en dan komen de verzendkosten er nog bij.
Dat scheelt inderdaad wel wat, ja.
Yep. Een schoteltje en twee plakjes rubber idd. Geen bout/moer...maar daar heb ik een schuur vol vanray5150 schreef:Zit er bij die toko ook montage materiaal bij ?
(schotels, plakjes rubber en dergelijke.)