Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Waarschijnlijk kom ik ook.
Met afdac2 en shigaclone???
Met afdac2 en shigaclone???
-
tigradekat
- Berichten: 431
- Lid geworden op: za 11 jun 2011, 18:35
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik zal er ook weer zijn!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik ben ook van de partij! Waarschijnlijk niet met apparatuur tenzij ik nog snel stappen kan maken met mijn dsp project.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook. Weet niet of ik dan iets mee kan brengen. meld ik later wel..
groet,
Aat
groet,
Aat
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Nou, gebak is altijd welkom!AatV schreef:Ik kom ook. Weet niet of ik dan iets mee kan brengen. meld ik later wel..
groet,
Aat
-
jan.didden
- Ook commercieel actief
- Berichten: 2
- Lid geworden op: wo 05 feb 2014, 22:44
- Locatie: Turnhout, BE
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Zal ook graag komen de 30e mei. Breng waarschijnlijk een twee-tal eindversterkers mee: eentje gebouwd met AD815 chips, ca. 30W/kanaal, en eentje met MOSFETS in de uitgangstrap, in geaarde-source, met complementaire 3e-graads krommen en toch mooi linear (De cube-law versterker van Ian Hegglun uit Linear Audio Vol 9). Ca. 80W/kanaal.
Zou leuk zijn om die op deze of gene installatie te beluisteren om eens andere meningen te horen dan alleen die van mij
.
Jan Didden
Zou leuk zijn om die op deze of gene installatie te beluisteren om eens andere meningen te horen dan alleen die van mij
Jan Didden
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Jan,Top dat je er bij kan zijn 
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Op 30 mei treedt Focus op in Alphen a.d. Rijn. Ik denk niet dat ik overdag nog even naar Breda op en neer ga pendelen, maar dat bekijk ik nog even.
- bas focal m180
- Berichten: 4328
- Lid geworden op: vr 17 okt 2008, 14:03
- Locatie: nijmegen
- Contacteer:
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
OpgelostRobertD schreef:Op 30 mei ZBA meeting Breda. Ik denk niet dat ik overdag nog even naar Focus op in Alphen a.d.Rijn op en neer ga pendelen, maar dat bekijk ik nog even.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Dat is pas om 20:30, tijd zat dus.RobertD schreef:Op 30 mei treedt Focus op in Alphen a.d. Rijn. Ik denk niet dat ik overdag nog even naar Breda op en neer ga pendelen, maar dat bekijk ik nog even.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Denk dat weinigen nog weten wat Focus was, is toch een beetje uit de hippietijd
Maar i.i.g. veel plezier in Alphen.
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Thijs van Leer 
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ach, beide evenementen hebben een hoog ouwelullengehalte! 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hij ziet er niet erg fris en fruitig meer uit, maar voor zijn leeftijd?
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1645358
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 8#p1645358
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Hij is toch geplastificeerd door die professor Hagen? 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Jij komt op je ouwe klompen straks naar Breda?ds23man schreef:Ach, beide evenementen hebben een hoog ouwelullengehalte!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik ben er ook bij...
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik kom ook en heb het voornemen mijn speakers voor de ontwerpwedstrijd mee te brengen... Niet voor de finale hoor 
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ondanks momenteel even weinig tijd maak ik graag een uitzondering hiervoor!
Ik ben van de partij en breng nog een audio-fanaat mee als 30 mei voor hem past
Ik ben van de partij en breng nog een audio-fanaat mee als 30 mei voor hem past
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik ben wel van de partij, deo volente.
Als er interesse is kan ik wel wat meenemen, anders breng ik niks mee.
1) 2-weg (Seas&Visaton) + Sub (CSS 10")
2) Work in progress: 'n pre (MiniSharc + AFDAC2) en 6 kanaals eindtrappen (UCD180)
Als er interesse is kan ik wel wat meenemen, anders breng ik niks mee.
1) 2-weg (Seas&Visaton) + Sub (CSS 10")
2) Work in progress: 'n pre (MiniSharc + AFDAC2) en 6 kanaals eindtrappen (UCD180)
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Ik heb interesse in beide, en je endtrappen kunnen we mogelijk goed gebruiken voor de surroundset/audiobioscoop?!
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
Caviat Lector:Wowly schreef:Ik heb interesse in beide, en je endtrappen kunnen we mogelijk goed gebruiken voor de surroundset/audiobioscoop?!
de eindversterker heeft alleen symmetrische ingangen, dus dan moet je aan bos verloop kabels of stekkers zien te komen (ik ga er vanuit dat je SE uitgangen wil aansluiten).
Re: Inschrijving Luisterdag Breda 2015
en ik kom ook 
