Pagina 2 van 4

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:03
door ds23man
+1

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:19
door FR_Aad
Dank voor je goede zorgen Jeroen!

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:27
door Barry2001
Jeroen bedankt voor al je moeite!

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:36
door ray5150
Een applausje voor Jeroen, voor al het goede werk dat hij de afgelopen jaren heeft verricht !

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:48
door ray5150
Ik snap er geen bal van. ik kom altijd binnen via "toon actieve onderwerpen".
Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel.... :think: :think: :think: :boos: :boos:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:53
door Dan
ray5150 schreef:
Ik snap er geen bal van. ik kom altijd binnen via "toon actieve onderwerpen".
Nu heb ik mij aangemeld voor zowel de zandbak alsook de kantine, maar nu zie ik de zandbak niet terug in de actieve onderwerpen, maar de kantine wel.... :think: :think: :think: :boos: :boos:
Hetzelfde hier....Zucht..... #-o

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 14:59
door ds23man
Even in gebruikerspaneel kijken onder opties gebruikersgroepen, je ziet dan op welke groepen je toegang hebt. De zandbak zal dan wel onder niet lidmaatschappen staan en kun je daar alsnog selecteren.

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 15:23
door Walt
Ik vermoed dat de kniesoren die altijd zo lopen te knorren over caviapraat sowieso geen toegang hebben gekregen tot de zand/caviabak!

Als dat niet zo mocht zijn, dan bij deze een motie om dit alsnog zo door te voeren!

:rofl: :rofl: :rofl:

Groetjes Walter

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 15:36
door ray5150
Ik sta bij beide groepen in de lijst, kan er ook postten, maar zie de zandbak nog steeds niet in de lijst van actieve onderwerpen staan... :( :(

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 15:38
door ds23man
Inderdaad raar, onder actieve onderwerpen niet zichtbaar maar onder toon nieuwe berichten wel!

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 15:40
door ray5150
Inderdaad, dat dan weer wel... :roll: :think:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 16:03
door ds23man
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 21:04
door Pjotr
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 21:25
door CoenvanDongen
Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben geïnteresseerd in zelfbouw op dit forum.
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Van mijn kant dus een +1 voor de moderators!

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 21:46
door Pjotr
CoenvanDongen schreef:
Ik ben er eigenlijk wel blij mee. Ik ben geïnteresseerd in zelfbouw op dit forum.
Maar werd zo nu en dan ook wel erg moe van alle cavia topics.
Ben het met je eens dat dit forum primair een serieus zelfbouw audio forum is. Maar een serieuze kantine ???????????????? Het Cavia gebeuren in serieuze topics voorkom je niet met een zandbak. Dat is een gebrek aan verstandig kunnen modereren, al kun je dat de mods niet verwijten. Een zandbak is nogal doorzichtig nep pleisters plakken.

Om "Caviagebeuren" (sorry Cavia's, het misbruik van jullie species is niet jullie schuld) in de hand hand te houden, kunnen de mods beter een cursus crowd/social management gaan volgen :D

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 22:00
door AatV
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: zo 23 nov 2014, 22:06
door Pjotr
AatV schreef:
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
Gerhard zal nu wel glunderen van geluk :rofl:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 7:46
door ds23man
Pjotr schreef:
AatV schreef:
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
Gerhard zal nu wel glunderen van geluk :rofl:
:?: :?:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 17:50
door ds23man
Pjotr schreef:
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Was mij ook al opgevallen en eigenlijk ( hopelijk) een behoorlijk misplaatste grap.

Een forum is gewoon een normale gemeenschap maar dan op microniveau met de daarbij behorende sociale interacties die wij ook in het dagelijkse leven hebben. Met ingrepen van hogerhand om hier invloed op uit te oefenen help je uiteindelijk de sociale cohesie om zeep.

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 20:05
door ds23man
Overigens zou het wel prettig zijn als het aangeboden gedeelte ook een aparte groep wordt, lijkt hier Marktplaats wel zo langzamerhand......

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:44
door jeroen_d
AatV schreef:
Goede actie moderators

Want iedereen weet natuurlijk dat cavia's zich het meeste thuis voelen in een eigen 'hok'.
Daar heb je geen cursus voor nodig... :mrgreen:

groet,
Aat
+1

De dominante minderheid met grote bek zal elke maatregel neerbuigend vinden, dat zijn de bekende trucs om antisentimenten tegen gezag op te wekken. Dit ter afleiding van eigen asociaal gedrag dat juist in zichzelf de cohesie van het forum verstoort als algemene ontmoetingsplek voor een breed publiek.

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 21:48
door Dan
*zucht* *plop* :mrgreen:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 22:52
door Henkjan
ds23man schreef:
Overigens zou het wel prettig zijn als het aangeboden gedeelte ook een aparte groep wordt, lijkt hier Marktplaats wel zo langzamerhand......
dat is het al, je moet een tijdje als actief lid hier aanwezig zijn om er te mogen posten. maar ik heb ook wel t gevoel dat erg veel mensen aan t opruimen zijn de laatste tijd.

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 23:27
door Shadow
December komt eraan HJ, geld is nodig voor de kalkoen en de kado's :mrgreen:
Ben zelf ook nog een paar openstaande facturen rijk die ik moet zien te innen voor het einde van het jaar :roll:

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Geplaatst: ma 24 nov 2014, 23:29
door Shadow
Pjotr schreef:
ds23man schreef:
Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.
Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.
Er werden nog mods gezocht toch? :wink: