Project nabouwen

Algemene onderwerpen die niet specifiek in een van de andere categorien vallen.
zelfbouw, modificaties, restauraties., etc, enz

Moderator: Beheerdersteam

Robbert297
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 16 nov 2014, 13:29

Re: Project nabouwen

Bericht door Robbert297 »

Ik denk dat inderdaad de Visaton FRS 8 wel de beste optie is. Ik kan ze dan het beste via internet bestellen, want ik woon in de buurt van Groningen \:D/
@Wouter Hoe verleidelijk het ook is, ik denk dat ik toch wel voor de Visaton FRS 8 ga. Het is denk ik wel een driver met een erg goede prijs/kwaliteitverhouding, en niet duur. Ons budget is niet zo hoog, maar we willen wel een goed speakertje hebben met goed geluid, want we willen (stiekem) wel dat hij beter gaat presteren dan een commerciële speaker uit hetzelfde prijssegment :rock:

Is er trouwens een verschil tussen de FRS 8 en FRS 8 M?

@leonidas Alsnog bedankt voor het aanbod. Wordt zeer gewaardeerd!
bramwilbrink
Berichten: 59
Lid geworden op: ma 07 jul 2014, 13:12

Re: Project nabouwen

Bericht door bramwilbrink »

*azeker de frs 8m.heeft een grotere magneet, en heeft daardoor andere t/s parameters, maar volgens mij is de gewone frs 8 4 ohm versie goed, moet je nog wel even hecken want ik weet het.niet zeker,

Gr
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: Project nabouwen

Bericht door wouter »

Robbert297 schreef:
Ik denk dat inderdaad de Visaton FRS 8 wel de beste optie is. Ik kan ze dan het beste via internet bestellen, want ik woon in de buurt van Groningen \:D/
@Wouter Hoe verleidelijk het ook is, ik denk dat ik toch wel voor de Visaton FRS 8 ga. Het is denk ik wel een driver met een erg goede prijs/kwaliteitverhouding, en niet duur. Ons budget is niet zo hoog, maar we willen wel een goed speakertje hebben met goed geluid, want we willen (stiekem) wel dat hij beter gaat presteren dan een commerciële speaker uit hetzelfde prijssegment :rock:

Is er trouwens een verschil tussen de FRS 8 en FRS 8 M?

@leonidas Alsnog bedankt voor het aanbod. Wordt zeer gewaardeerd!
De frs8 zal lager kunnen komen door de zwakkere magneet. Maar dat kost dan ook meer volume. De CT242 is voor jullie belangrijk leesvoer. Volgens mij is de beste keuze voor jullie dan de Visaton FRS8-4 Ohm. Veel succes!
Robbert297
Berichten: 20
Lid geworden op: zo 16 nov 2014, 13:29

Re: Project nabouwen

Bericht door Robbert297 »

Is dit product een goede vergelijking met het project wat ik wil nabouwen?
http://www.bol.com/nl/p/trust-tytan-2-1 ... duct_title
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Luidspreker Zelfbouw”