Hoe werkt Itead ?
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Re: Hoe werkt Itead ?
Mijn zonnepaneeltjes toendertijd waren binnen 4 weken vanuit China in R'dam, met de boot. Misschien een speedboat?
-
dirklammers
Bijgaand het zojuist ontvangen resultaat. Ik ben er wel tevreden over. Natuurlijk noteer ik wel wat verbeterpunten, zoals de bijschriften die hier en daar wat over elkaar staan. Nog eens uitzoeken of en hoe ik die in Eagle wat kan verschuiven.
Voorlopig kan ik een productieserie van 12 opstarten
Dirk
Voorlopig kan ik een productieserie van 12 opstarten
Dirk
Dat heb ik hier al eens beschreven :dirklammers schreef:zoals de bijschriften die hier en daar wat over elkaar staan. Nog eens uitzoeken of en hoe ik die in Eagle wat kan verschuiven.
http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic ... 2#p1575502
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Jammer dat het is misgegaan met de silk. Altijd, maar dan ook altijd je gerbers gebruiken als eindcontrole. Je kunt zo een laag niet zichtbaar hebben staan in je layoutprogramma, en dan zie je het niet.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Misschien een tip voor de volgende keer, bestandjes even posten en laten reviewen door forumleden?
-
dirklammers
Oke, de volgende keer ga is dus smashen. Ik heb je verwijzing gelezen. Maar als je dat doet in het schemadeel, hoe bepaal je dan waar de tekst in het layout deel komt te staan ?Dat heb ik hier al eens beschreven :
Dirk
Schema en Layout zijn wat dat punt betreft gescheiden, wat je aan namen en waarde's in de layout verplaatst heeft geen effect op het schema; en vice versa.
-
dirklammers
Inmiddels even "gesmashed" in de layout: werkt inderdaad prima. De volgende keer wordt mijn print nóg mooier.
Dank voor de tips.
Dirk
Dank voor de tips.
Dirk
Voor nieuwe klanten hebben ze nu een http://blog.iteadstudio.com/self-help-p ... struction/