Dan weet ik wat ik proef, en met condensatoren,Edo schreef:Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect..
Luisterdag Alphen: het Eettopic
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Re: Luisterdag Alphen: het Eettopic
- pappaleo
- Contacteer:
Er worden alleen echte PIO's gebruikt. De olie van de eerste persing is heerlijk in een sladressing. 
Als je wel wat hoort, denk je vast: "Daar gaat weer een kroon"hannesie schreef:Dan weet ik wat ik proef, en met condensatoren,Edo schreef:Voor ieder die naar de Lelie wil/gaat: Probeer de saté...echt perfect..denk ik dat ik wat hoor.
Wel verse van verse PIO's dan, anders heb je kans dat het ranzig is geworden en dat is helemaal niet lekker.pappaleo schreef:Er worden alleen echte PIO's gebruikt. De olie van de eerste persing is heerlijk in een sladressing.
- pappaleo
- Contacteer:
Dat vintage spul is ook prima hoor: VSOP 20 jaar gerijpt op papier.Pjotr schreef:Wel verse van verse PIO's dan, anders heb je kans dat het ranzig is geworden en dat is helemaal niet lekker.pappaleo schreef:Er worden alleen echte PIO's gebruikt. De olie van de eerste persing is heerlijk in een sladressing.
Ga me aan dat condensatormenu toch maar niet wagen. In sommige van die PIO'S wordt ricinus olie gebruikt.
Zal wel veilig zijn, maar ik vertrouw de Ricinusplant voor geen meter!
groet,
Aat
groet,
Aat
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alt ... munis.htmlAatV schreef:Ga me aan dat condensatormenu toch maar niet wagen. In sommige van die PIO'S wordt ricinus olie gebruikt.
groet,
Aat
Ik moet dan direct denken aan de 2takt racertjes op Rockanje, ( dat rook je direct) die gebruikten dat als smering, mijn 2 tact rikketik lust dat niet.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Trouwens, moxweerstanden op een bedje van veldsla zijn ook niet te versmaden.

Stel voor dat Michael en Robert een extra ruimte in gaan inrichten als audiofiele keuken. Kunnen jij en Walt je helemaal uitlevends23man schreef:Trouwens, moxweerstanden op een bedje van veldsla zijn ook niet te versmaden.![]()
- mikekiwi
- Contacteer:
Eh...dat inrichten is niet nodig, de keuken is gewoon beschikbaar:Pjotr schreef:Stel voor dat Michael en Robert een extra ruimte in gaan inrichten als audiofiele keuken. Kunnen jij en Walt je helemaal uitlevends23man schreef:Trouwens, moxweerstanden op een bedje van veldsla zijn ook niet te versmaden.![]()
Laad jij je moestuin ook maar alvast in, Walt zorgt wel voor culinaire weerstanden, spoelen en condensatoren... en voor de garnering wat WBT spades en cinch plugjes en zo.

Beetje moeilijk te zien op deze postzegel, maar rechts is een keuken met afzuiging beschikbaar voor kookclubs etc... Ik bestel bij deze een spoelenspaghetti, liefst met lage weerstand en gehaktificeerd (aka bolognese)
- muizenissen
Ik ga voor de snackbar, of ik loop even 4 minuten naar huis en eet lekker thuis mee
.
- mikekiwi
- Contacteer:
Hoe groot is jouw eettafel eigenlijk?muizenissen schreef:Ik ga voor de snackbar, of ik loop even 4 minuten naar huis en eet lekker thuis mee.
- RobertD
- Contacteer:
Er zit ook nog een chinees aan de overkant hè... misschien kunnen we gewoon een stel maandmenu's halen. Dat is meestal wel genoeg.
Is bij no.39 niet nodig.pappaleo schreef:Sambal bij?
groet,
Aat
Dat mag niet van Pjotr...RobertD schreef:Er zit ook nog een chinees aan de overkant hè... misschien kunnen we gewoon een stel maandmenu's halen. Dat is meestal wel genoeg.
- muizenissen
90x180mikekiwi schreef:Hoe groot is jouw eettafel eigenlijk?muizenissen schreef:Ik ga voor de snackbar, of ik loop even 4 minuten naar huis en eet lekker thuis mee.
Die 3x pizza klopte toch niet helemaal, was eerder iets van 12x
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Burps....
Dat was zeker een smakelijk satéschoteltje. prettig tafelgezelschap ook.
Dat was zeker een smakelijk satéschoteltje. prettig tafelgezelschap ook.