Hoe lang nog FM?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hoe lang nog FM?
Is 70 jaar geleden ook al eens geprobeerd, is niet helemaal gelukt...pappaleo schreef:Dan kan de overheid toch gewoon de FM radio's verbieden.
Re: Hoe lang nog FM?
Zonder zendvergunning? Dan komen ze de boel gewoon oppakken. En een flinke boete bovendien.
Re: Hoe lang nog FM?
Klopt, en waar het wel is gelukt zaten er plots vervelende vlekken op de muur.ray5150 schreef:Is 70 jaar geleden ook al eens geprobeerd, is niet helemaal gelukt...pappaleo schreef:Dan kan de overheid toch gewoon de FM radio's verbieden.![]()
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Hoe lang nog FM?
Heb je al een FM antenne gemaakt? http://forum.zelfbouwaudio.nl/viewtopic.php?f=8&t=19470
En wat zijn de resultaten?
En wat zijn de resultaten?
Re: Hoe lang nog FM?
Hier nog een diy dab+ antenne, werkt prima: http://www.dabtuners.nl/2012/slechte-da ... tselen-dan
Re: Hoe lang nog FM?
ja, daar heb je in principe wel gelijk, kan zijn dat de situatie er over 10 jaar weer anders uitziet.Berre schreef:Zonder zendvergunning? Dan komen ze de boel gewoon oppakken. En een flinke boete bovendien.
Maar, let wel, ik heb het over een vermogen van enkele tientallen milliWats. zodat het bereik is beperkt tot jouw huis. geen zender waarmee je half Antwerpen bestrijkt...
Re: Hoe lang nog FM?
Heb echt zoon hekel aan de FM band.. puur door al de rommel op die erop uit word gezonden. Liever het gelul van Radio 1 dan 538, QmuSick etc.. En voor de gein is rond gezapt op de MW. Kom je af en toe teminste wat leuke zenders tegen ( al moet je de ruis gepiep en gekraak voor lief nemen).Barry2001 schreef:Tsja. De middengolf waar ik in m'n jonge jaren nog wel naar luisterde heeft ook z'n charme, maar de tijd gaat voort. En helemaal met je eens, of het altijd beter is... ach, en wie weet, buizen en platenspelers werden ook ooit verguisd, en kijk nu
Re: Hoe lang nog FM?
Van mij mag dat analoge systeem nog wel ff blijven. Nu kan ik op mijn werk zo nu en dan nog eens z'n hoempa hoempa zender eruit drukken met eenstuk eigen herrie.
