Ja, mijn meetversterkertje. Is al weer een tijdje terug. Nog steeds veel plezier vanpvanlingen schreef: ↑zo 15 dec 2024, 22:38Is dit dat mooie doosje waar de elco's liggend in uitsparingen in de print gemonteerd zijn?
tekst op frontplaten
Moderator: Beheerdersteam
