Ik zie nu dat als ik via Google op de startpagina wil komen, dat ik ook de computertaal krijg. Naar het forum kan ik wel komen.
Groet,
Leo
Forum niet te benaderen?
Moderator: Beheerdersteam
- ronnydepony
- Berichten: 1163
- Lid geworden op: ma 19 feb 2007, 20:22
- Locatie: Lichtervelde (B)
- Marp
- Beheerder / Sysadmin
- Berichten: 8790
- Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
- Locatie: Bergen op Zoom
Re: Forum niet te benaderen?
Daarvoor was het linkje dat ik je stuurde Ronny.
Leo, wat je daar toont is inderdaad computertaal, maar het is wel wat je browser nodig heeft om er een leesbare pagina met inhoud van te maken. Heb je misschien per ongeluk op een browseroptie geklikt om de broncode in te zien? Anders dient een browser de broncode niet onbewerkt op het scherm te tonen.
Leo, wat je daar toont is inderdaad computertaal, maar het is wel wat je browser nodig heeft om er een leesbare pagina met inhoud van te maken. Heb je misschien per ongeluk op een browseroptie geklikt om de broncode in te zien? Anders dient een browser de broncode niet onbewerkt op het scherm te tonen.
Re: Forum niet te benaderen?
Hallo,
Het kan best zijn dat ik per ongelijk iets verkeerds heb gedaan. Kennelijk heb ik dat dan ook per ongelijk weer hersteld, want nu, na een nachtje slapen, is alles weer in orde.
Groet,
Leo
Het kan best zijn dat ik per ongelijk iets verkeerds heb gedaan. Kennelijk heb ik dat dan ook per ongelijk weer hersteld, want nu, na een nachtje slapen, is alles weer in orde.
Groet,
Leo
