Ik heb mischien nog wel een geschikte versterker. een philips 5.1. alleen de tuner wil nog wel eens zijn ontvangst kwijt raken.
Ik doe er niks meer mee.. oja.. en er kunnen 4 boxen op aangesloten worden
teveel kabels tewijnig inputs voor draden
Moderator: Beheerdersteam
