GBA-CFB amp
Moderator: Beheerdersteam
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: GBA-CFB amp
Het is een plaatje, gefeliciteerd! heb je al kunnen luisteren, tevreden over de klank?
Re: GBA-CFB amp
Ziet er netjes uit! Wat voor luidsprekers stuur je hier nu mee aan?
groet,
Aat
groet,
Aat
Re: GBA-CFB amp
Hij staat nog altijd in mijn lab(lees werkhok)
hij heeft al enkele uren op een paar mirage boekenplankspeakertjes gespeeld met een marantz tuner als bron
ben nog met de dc-blocker bezig en dan vliegt ie naar beneden op de milestones
zal ter zijner tijd ook eens schema tekenen en posten
mvg
audioot
hij heeft al enkele uren op een paar mirage boekenplankspeakertjes gespeeld met een marantz tuner als bron
ben nog met de dc-blocker bezig en dan vliegt ie naar beneden op de milestones
zal ter zijner tijd ook eens schema tekenen en posten
mvg
audioot
- RobertD
- Berichten: 4408
- Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
- Locatie: Alphen a.d. Rijn
- Contacteer:
Re: GBA-CFB amp
Erg fraai, komt dit moois mee naar Breda?? Dan ga ik nu alvast alle zaterdagen in mei blokkeren in mijn agenda !
Re: GBA-CFB amp
ha robert,
als alles met mij normaal blijft komt ie zeker mee hoor(wil ook eens iets laten zien hé)
mvg
audioot
als alles met mij normaal blijft komt ie zeker mee hoor(wil ook eens iets laten zien hé)
mvg
audioot
Re: GBA-CFB amp
Nog maar eens een paar fotootjes
De CFB speelt nu een kleine 2 weken in de hoofdset en ik ben zeer tevreden
Geen brom/ruis en een strakke bas met een grote ruimtelijkheid
Wat wil je nog meer hé
nu genoeg gepocht en fotoos
De CFB speelt nu een kleine 2 weken in de hoofdset en ik ben zeer tevreden
Geen brom/ruis en een strakke bas met een grote ruimtelijkheid
Wat wil je nog meer hé
nu genoeg gepocht en fotoos
