plaatjes linken doet raar

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: plaatjes linken doet raar

Bericht door ds23man »

Fuzzbass schreef:
@ds23man: mijn website is al langer online dan dit forum (14 jaar), dus begin niet over het offline gaan van mijn spullen. Als ik niet meer geassocieerd wil worden met sommige dingen uit het verleden, dan mag ik toch wel het recht hebben om het te verwijderen?
Dus als jij iets in een boek, krant of tijdschrift publiceert en jij wil dat uit de roulatie hebben, ga jij al die kopieen opeisen??????? Droom lekker verder! Boekverbrandingen hebben we toch al een behoorlijke tijd achter ons gelaten in de westerse wereld! :twisted:
Gebruikersavatar
Fuzzbass
Berichten: 89
Lid geworden op: wo 30 nov 2005, 18:49
Locatie: Zevenbergen
Contacteer:

Re: plaatjes linken doet raar

Bericht door Fuzzbass »

En DAT is nou het voordeel van het internet en het hebben van een eigen publicatiemethode.

Op een bepaald punt in mijn leven was ik van plan een eenmanszaak te beginnen in luidsprekerkasten voor basgitaar. Als dat van de grond gekomen zou zijn (wat niet lukte), dan had ik al mijn amateurknutsel projektjes van het net gehaald. Het staat niet professioneel als je een bedrijfje hebt, en op het net is te zien wat je allemaal voor budget amateur dingetjes gedaan heeft. Dan valt je prijsstelling door de mand.

Als ik ooit als fotograaf aan de bak kom, dan haal ik bepaalde content van mijn fotowebsite. Die is niet bepaald representatief voor mij als professional. Omdat ik vrijwel altijd deeplink naar fora, verdwijnt het daar dus ook. Niemand die het nog kan vinden.
Laatst gewijzigd door Fuzzbass op di 01 jan 2013, 20:11, 2 keer totaal gewijzigd.
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 28471
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: plaatjes linken doet raar

Bericht door ds23man »

Fuzzbass schreef:
En DAT is nou het voordeel van het internet en het hebben van een eigen publicatiemethode.

Volgens mij schrijf jij in het dagelijks leven met zelfoplossend inkt! :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”