Dus als jij iets in een boek, krant of tijdschrift publiceert en jij wil dat uit de roulatie hebben, ga jij al die kopieen opeisen??????? Droom lekker verder! Boekverbrandingen hebben we toch al een behoorlijke tijd achter ons gelaten in de westerse wereld!Fuzzbass schreef:@ds23man: mijn website is al langer online dan dit forum (14 jaar), dus begin niet over het offline gaan van mijn spullen. Als ik niet meer geassocieerd wil worden met sommige dingen uit het verleden, dan mag ik toch wel het recht hebben om het te verwijderen?
plaatjes linken doet raar
Moderator: Beheerdersteam
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: plaatjes linken doet raar
Re: plaatjes linken doet raar
En DAT is nou het voordeel van het internet en het hebben van een eigen publicatiemethode.
Op een bepaald punt in mijn leven was ik van plan een eenmanszaak te beginnen in luidsprekerkasten voor basgitaar. Als dat van de grond gekomen zou zijn (wat niet lukte), dan had ik al mijn amateurknutsel projektjes van het net gehaald. Het staat niet professioneel als je een bedrijfje hebt, en op het net is te zien wat je allemaal voor budget amateur dingetjes gedaan heeft. Dan valt je prijsstelling door de mand.
Als ik ooit als fotograaf aan de bak kom, dan haal ik bepaalde content van mijn fotowebsite. Die is niet bepaald representatief voor mij als professional. Omdat ik vrijwel altijd deeplink naar fora, verdwijnt het daar dus ook. Niemand die het nog kan vinden.
Op een bepaald punt in mijn leven was ik van plan een eenmanszaak te beginnen in luidsprekerkasten voor basgitaar. Als dat van de grond gekomen zou zijn (wat niet lukte), dan had ik al mijn amateurknutsel projektjes van het net gehaald. Het staat niet professioneel als je een bedrijfje hebt, en op het net is te zien wat je allemaal voor budget amateur dingetjes gedaan heeft. Dan valt je prijsstelling door de mand.
Als ik ooit als fotograaf aan de bak kom, dan haal ik bepaalde content van mijn fotowebsite. Die is niet bepaald representatief voor mij als professional. Omdat ik vrijwel altijd deeplink naar fora, verdwijnt het daar dus ook. Niemand die het nog kan vinden.
Laatst gewijzigd door Fuzzbass op di 01 jan 2013, 20:11, 2 keer totaal gewijzigd.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28471
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: plaatjes linken doet raar
Fuzzbass schreef:En DAT is nou het voordeel van het internet en het hebben van een eigen publicatiemethode.
Volgens mij schrijf jij in het dagelijks leven met zelfoplossend inkt!
