Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans
Moderators: Barry2001, Beheerdersteam
Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Vreemd, ik dacht altijd dat een platte vis er zo uitzag :

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka
Dit is een zeer informatieve bijdrage Ray.
Gewoon doorgaan negatief te doen en je eigen projecten de hemel in prijzen.
Heb het al eerder gezegd er mag van mij een slotje op. (topic gesloten)
studiostevus heeft het goed verwoord waarom …
Vrg,
Rudy
Gewoon doorgaan negatief te doen en je eigen projecten de hemel in prijzen.
Heb het al eerder gezegd er mag van mij een slotje op. (topic gesloten)
studiostevus heeft het goed verwoord waarom …
Vrg,
Rudy
