Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie kans

Traditionele bronapparaten zoals CD-, DVD- en platenspelers.
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Bericht door ray5150 »

Vreemd, ik dacht altijd dat een platte vis er zo uitzag :
sch.jpg
sch.jpg (30.55 KiB) 244 keer bekeken
:mrgreen:
Gebruikersavatar
BMW850
Berichten: 18
Lid geworden op: vr 26 aug 2011, 19:14

Re: Om een Shigaclone CD Loopwerk te bouwen is dit jullie ka

Bericht door BMW850 »

Dit is een zeer informatieve bijdrage Ray.
Gewoon doorgaan negatief te doen en je eigen projecten de hemel in prijzen.
Heb het al eerder gezegd er mag van mij een slotje op. (topic gesloten)

studiostevus heeft het goed verwoord waarom …

Vrg,
Rudy
Plaats reactie