Eerste project- Vifa Filigrans (Klaar!!)
Moderator: Beheerdersteam
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Eerste project- Vifa Filigrans (Klaar!!)
Dank allen voor de complimenten!
En het ergste is nog dat ik precies dat weekend een familie-weekend heb aan de andere kant van NL
en ik woon potjandikke naast Breda!
Haha.. neh.. ik denk dat de meeste van ons deze speakers wel een keertje gehoord zullen hebben in de speciaal zaakjes die ons landje rijk is.Vinculum schreef:Inpakken en mee naar Breda!
En het ergste is nog dat ik precies dat weekend een familie-weekend heb aan de andere kant van NL
en ik woon potjandikke naast Breda!
- CoenvanDongen
- Berichten: 875
- Lid geworden op: za 11 feb 2012, 12:08
- Locatie: Dordrecht
- Contacteer:
Re: Eerste project- Vifa Filigrans (Klaar!!)
Ik merk na twee dagen muziek luisteren (bijna non-stop) merk ik dat de tweeters al een heel stuk rustiger en vriendelijker zijn geworden.
ze waren behoorlijk schel in het begin. Dus heb al een aantal keer de treble knop bij kunnen stellen richting de plek waar hij altijd stond.
Ben benieuwd hoe ze verder evalueren.
ze waren behoorlijk schel in het begin. Dus heb al een aantal keer de treble knop bij kunnen stellen richting de plek waar hij altijd stond.
Ben benieuwd hoe ze verder evalueren.
