MediaCenter in een nieuw jasje
Moderator: Beheerdersteam
Re: MediaCenter in een nieuw jasje
Mooi hoor, het bewerken van de frontpanels heb je dat laten doen, of zelf gedaan?
- Vinculum
- Berichten: 3206
- Lid geworden op: do 19 jun 2008, 13:16
- Locatie: Hardinxveld-Giessendam
- Contacteer:
Re: MediaCenter in een nieuw jasje
FreesKees! Dit zou ik thuis niet voor elkaar kunnen krijgen.
Re: MediaCenter in een nieuw jasje
Ach natuulijk, ik ben hem ook al tegen gekomen op CNCZONE.NLVinculum schreef:FreesKees! Dit zou ik thuis niet voor elkaar kunnen krijgen.
