Het is in ieder geval een blank metaal.Henkjan schreef:OT: zouden ze bij Ikea weten dat Blanda hier een andere betekenis heeft?
Jij hebt ze al eens gezien
Moderator: Beheerdersteam
Het is in ieder geval een blank metaal.Henkjan schreef:OT: zouden ze bij Ikea weten dat Blanda hier een andere betekenis heeft?
Ik kan alweer aardig met de desoldeerpomp omgaan, en die 7812 hebben ze hier in het dorp ook wel.knuisje schreef:Zal wel weer een defecte 7812 zijn.
Het was best wel gezellig met 16 mensen, mannen en vrouwendre schreef:alleen?
Geen idee of die compatible zijn, maar deze info geeft niet echt aan, na een paar keer schudden wat er gedaan kan worden.Arno schreef:Wat is dat voor display? Ik heb hier nog 3 Noritake vdf's liggen.
Dit zou wel eens kunnen kloppen alleen niet alleen bij een defecte. Destijds heb ik bij de AudioLink de LCD vervangen door een VFD en dit ook gedaan bij de print van Knuisje. De LM werd in beide gevallen warmer. Ik vermoed dat de VFD meer sap vraagt.knuisje schreef:Dat die LM317 heet wordt ligt waarschijnlijk aan het defecte display.
Hier twee plaatjes van de vfd. Hij past op de cd-rom controller uit de groupbuy. Meer weet ik er niet van.hannesie schreef:Hans gaat even afwachten wat Arno heeft, tenslotte zit Arno ook met een teveel VFD's![]()
Ik vind die VFD wel 'errug' mooi.
En de bezorgkosten vallen dan ook wel mee.
Dit is 'm:hannesie schreef:Hij is alleen Blauw/groen??
Die is mooooiArno schreef:Dit is 'm:hannesie schreef:Hij is alleen Blauw/groen??
http://www.zelfbouwaudio.nl/forum/downl ... &mode=view