Pagina 2 van 2
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: do 17 feb 2011, 12:35
door hrscharft
Mooi wit is niet lelijk

.
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: vr 18 feb 2011, 16:41
door spammetje
Das nog de grondlaag. Wordt wel vrijwel wit net als de Black Beauties die ik heb staan. Woensdag is de eerste laag verf erop gegaan.
Zal proberen morgen overdag wat foto's te maken.
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: zo 20 feb 2011, 13:52
door SARK
spammetje schreef:Wordt wel vrijwel wit net als de Black Beauties die ik heb staan.
Een leuke contradictio in terminis

Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: zo 27 feb 2011, 20:11
door spammetje
Eindelijk weer foto's. Verfen is klaar.
Deze week gaat de versterker en sub erin

.

- Voorkant

- Achterkant
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: ma 28 feb 2011, 0:38
door Ivo
Mooi geworden!
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: vr 04 mar 2011, 22:24
door spammetje
Kon niet wachten tot morgen en had vanavond niks dus heb ik de sub + versterker erin geschroefd.

- Versterker

- Sub

- Voetjes eronder
De lijm van de voetjes mag lekker drogen. Heb hem even aangehad en dat klonk al aardig.
Morgen maar eens wat afstellen op de Conrad versterker + Marantz.
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: za 05 mar 2011, 0:00
door EppeRRR
Mooi kistje, lekker strak en compact

Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: za 05 mar 2011, 0:35
door cobaltjeh
Die is zeker lief geworden, netjes en strak!
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: za 05 mar 2011, 16:09
door spammetje
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: za 05 mar 2011, 19:36
door SARK
Mooie afwerking hoor
ps.
De meeste mensen hebben hun tribal toch ergens anders

Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: zo 06 mar 2011, 11:54
door spammetje
Haha

.
In de zomer ga ik waarschijnlijk me kamer opknappen en dan vooral de muren voorzien van een mooi kleurtje.
Me speakers zijn alvast strak wit dus die muur moet iets anders worden.
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: wo 16 mar 2011, 17:47
door SuperR
Hoe heb je de naden van je MDF weggewerkt? Mijn ervaring met MDF is dat het op de kopse kanten niet graag mooi wil worden. Of verdoezelt de foto wat imperfecties?
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: wo 16 mar 2011, 22:43
door wouter
Het ziet er erg fraai uit!
Ik zag dat je loodbitumen hebt gebruikt, dat zal hier geen kwaad doen maar dat hoort niet in een sub.
Het verlaagt de resonantiefrequentie, wat in een sub alleen maar nadelig is (tenzij je met heel dunne wanden werkt)
Maar het ziet er mooi uit. Naden, ben ik ook wel benieuwd naar. Werk zelf met MDF onder verstek als het geverfd wordt, omdat naden er toch altijd weer doorheen komen.
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: vr 18 mar 2011, 17:35
door spammetje
Hij is niet in verstek gezaagd zoals de andere speakers op de foto.
Er is veel geschuurd en geverfd maar als die in een bepaalde hoek in de zon staat zie je het net.
Hij staat bij mij in hoek waar niet de zon of lamp opschijnd dus je ziet er niks van.
Re: Mini Sub : W6-1139SG
Geplaatst: di 10 mei 2011, 11:48
door blueznl
Ook nog Pritex oid. gebruikt? Bij mijn eigen (low cost) spielerei kon ik niet echt zeggen dat ik verbetering merkte... Een klein stukje bitumen op de bodem hielp echter wel iets. Zeiden mijn oren. Die natuurlijk niet zo goed zijn. Hij zijn immers mijn oren...
