't Houtwormen forum. Ook voor metaal, poly, en andere materialen.
Hier gaat t over de technieken, niet de tools zelf
Moderator: Beheerdersteam
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 12 jul 2010, 19:36
ken die dat dan?
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » ma 12 jul 2010, 20:57
andre. denk je van niet dan. moet ze nog binnen krijgen.komen met de post.
grt.huub.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » ma 12 jul 2010, 21:24
Dre is een soort van lastpak. Hij maakt maar een geintje
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 12 jul 2010, 21:27
huub schreef: andre. denk je van niet dan. moet ze nog binnen krijgen.komen met de post.
grt.huub.
o,nou is arno boos!
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 12 jul 2010, 21:30
dit vind ik wel een fraai project van arno!
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » ma 12 jul 2010, 21:57
ben wel blij met zijn hulp.
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » wo 14 jul 2010, 17:55
klank bordjes zijn klaar. dit is vakwerk. ben er heel content mee. dit is mischien iets voor mede forom leden een idee om hun freeswerk door arno te laten maken. arno bedankt. groet huub.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » wo 14 jul 2010, 20:12
huub schreef: dit is mischien iets voor mede forom leden een idee om hun freeswerk door arno te laten maken.
Hahahahaha... Neeeeeeeeeeeeee... (alleen als je kan betalen met tijd
)
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 14 jul 2010, 20:18
deze keer heb ik m`n mond gehouden!
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » wo 14 jul 2010, 20:39
dre schreef: deze keer heb ik m`n mond gehouden!
Jij bent nu volop aan de beurt
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » wo 14 jul 2010, 20:54
Jij bent nu volop aan de beurt
echt?
zie pm......
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » wo 14 jul 2010, 22:28
dat je daar voor betaald is toch normaal.
Arno
Berichten: 3397 Lid geworden op: zo 17 apr 2005, 13:40
Locatie: Dordrecht
Bericht
door Arno » do 15 jul 2010, 20:07
huub schreef: dat je daar voor betaald is toch normaal.
Ik maakte maar een grapje over betalen met tijd. Ik denk dat de meesten hier wel eens tijd zouden willen kopen, maar dat gaat nu eenmaal niet.
En Dre is gewoon een pestkop die nog heel wat werk van me tegoed heeft
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 15 jul 2010, 21:29
En Dre is gewoon een pestkop die nog heel wat werk van me tegoed heeft
gelukkig heeft ie geen haast!
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » do 15 jul 2010, 22:34
dre. ga nu mijn spiekers slopen, zal dan eens een fototje van het oude filter maken.grt.huub.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » do 15 jul 2010, 22:36
mooi huub,ik ben benieuwd!
doe gelijk even een plaatje van arno`s vakwerk!
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » za 24 jul 2010, 12:36
kan op slot.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 24 jul 2010, 17:54
waarom zouden we dat nou doen?
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » zo 25 jul 2010, 0:31
Geholpen worden is mooi, maar elkaar helpen wordt natuurlijk ééns zo leuk als de resultaten en/of de door een forumgenoot verrichte werkzaamheden worden gedeeld.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 25 jul 2010, 7:29
ik zal `m even helpen
Bijlagen
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » zo 25 jul 2010, 12:41
zal ik hem weer van slot af doen.
. projeckt is nog niet klaar. er moet nog een filter gebouwd worden. door een ander forum lid. ben er nog niet uit met de bekabeling van filter naar spiekers. grt.huub.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 25 jul 2010, 13:02
wirewizard spellbinder?
huub
Berichten: 38 Lid geworden op: zo 04 jul 2010, 14:08
Locatie: helmond
Bericht
door huub » zo 25 jul 2010, 13:49
zat ik ook aan te denken. maar dan biwire. had al een topic geopend met gevraagd.
filter word extern daarom biwire. grt.huub.
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 25 jul 2010, 14:22
prima kabeltje!
en lekker flexibel
farmall
Berichten: 215 Lid geworden op: zo 13 jun 2010, 12:13
Locatie: Barendrecht
Bericht
door farmall » zo 25 jul 2010, 23:04
huub1 schreef: hulp gezocht voor het in freezen van mijn tweeters.
in de omgeving van helmond. b.v.d. huub.
Heb je wel een freesmachine?