het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Re: het "te koop gezien" topic....
Mijn Sennheiser HD 560 Ovation is ook lekkerder, maar niet draadloos, en dat was wel de bedoeling, voor haar is het ook de combi met haar tablet.
Re: het "te koop gezien" topic....
Het laag ben ik het wel mee eens. Die staat op -5 bij mij. Hoog heb ik niets op aan te merken eigenlijk.Maurice01 schreef:grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.pappaleo schreef:Mijn zoon heeft de wh1000xm2. De voorganger. Perfect ding, niks op aan te merken.
Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.
voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.
Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.
misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
Voornaamste reden voor mij is de noise cancelling en die is onovertroffen.
Voor wat betreft audio kwaliteit ben ik ook meer dan tevreden, maar ik gebruik hem exclusief op het werk (waar ik hem zeker 5-6 uur per dag draag).
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
ik heb de voordeliger WH-CH700N
https://www.coolblue.nl/product/806592/ ... blauw.html
en ben er dik tevreden over, hands down de beste draadloze in die prijsklasse. en zeker geen aangezet laag, heel naturel
NC is gewoon, doet t met bv grasmaaiers prima, maar collega's hoor je nog steeds (wat ook wel weer een voordeel is, niet helemaal afgesloten zitten)
en een debiel lange accu duur, kan 'm echt weken gebruiken tussen opladen
https://www.coolblue.nl/product/806592/ ... blauw.html
en ben er dik tevreden over, hands down de beste draadloze in die prijsklasse. en zeker geen aangezet laag, heel naturel
NC is gewoon, doet t met bv grasmaaiers prima, maar collega's hoor je nog steeds (wat ook wel weer een voordeel is, niet helemaal afgesloten zitten)
en een debiel lange accu duur, kan 'm echt weken gebruiken tussen opladen
Re: het "te koop gezien" topic....
MichaelB schreef:Het laag ben ik het wel mee eens. Die staat op -5 bij mij. Hoog heb ik niets op aan te merken eigenlijk.Maurice01 schreef:grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.pappaleo schreef:Mijn zoon heeft de wh1000xm2. De voorganger. Perfect ding, niks op aan te merken.
Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.
voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.
Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.
misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
Voornaamste reden voor mij is de noise cancelling en die is onovertroffen.
Voor wat betreft audio kwaliteit ben ik ook meer dan tevreden, maar ik gebruik hem exclusief op het werk (waar ik hem zeker 5-6 uur per dag draag).
Ja bizar goed he,,, dat verbaasde mij zo enorm...... de stilte gelijk bij het opzetten.
alle omgeving geluiden zijn weg.
Re: het "te koop gezien" topic....
Klopt, het valt des te meer op als je hem af zet!Maurice01 schreef:MichaelB schreef:Het laag ben ik het wel mee eens. Die staat op -5 bij mij. Hoog heb ik niets op aan te merken eigenlijk.Maurice01 schreef:
grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.
Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.
voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.
Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.
misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
Voornaamste reden voor mij is de noise cancelling en die is onovertroffen.
Voor wat betreft audio kwaliteit ben ik ook meer dan tevreden, maar ik gebruik hem exclusief op het werk (waar ik hem zeker 5-6 uur per dag draag).
Ja bizar goed he,,, dat verbaasde mij zo enorm...... de stilte gelijk bij het opzetten.
alle omgeving geluiden zijn weg.
Dan hoor je ineens het gedreun en gesuis van de luchtbehandeling, het constante geouwehoer om je heen.
Praten hoor je nog wel met de hoofdtelefoon op, maar is ver naar de achtergrond.
Met heel zachtjes muziek aan, is dat ook al weg.
En zoals Henkjan al zegt: die bizarre accuduur! Ik laad hem dus 1x in de week op en heb nog nooit een lege accu gehad (met 25-30 uur gebruik in de week). Ik gebruik hem overigens al een goed jaar.
Daarvoor de XM2, maar deze zit veel fijner en de Noise Cancelling is toch weer een stapje beter.
Re: het "te koop gezien" topic....
Scan Speak 25 W 8565-01 woofers
€ 230,00
http://link.marktplaats.nl/m1519839409? ... ialbuttons
Ook sexy.
26W/4558T00 Scan-Speak 10” subwoofer 4 ohm
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1518297554? ... ialbuttons
€ 230,00
http://link.marktplaats.nl/m1519839409? ... ialbuttons
Ook sexy.
26W/4558T00 Scan-Speak 10” subwoofer 4 ohm
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1518297554? ... ialbuttons
- Hans Nootdorp
- Berichten: 2036
- Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
- Locatie: Nootdorp
Re: het "te koop gezien" topic....
Geweldige woofer om een sub mee te maken: 12,5 mm Xmax.lin !! Sd= 352 cm2. In BR of in CB met leuke Linkwitz Transform...Nooby schreef:....Ook sexy.
26W/4558T00 Scan-Speak 10” subwoofer 4 ohm
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1518297554? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja hoor;dre schreef:10 inch?
Kan het niet wat groter?
http://link.marktplaats.nl/m1520459259? ... ios_tablet
http://link.marktplaats.nl/m1519730626? ... ios_tablet
Re: het "te koop gezien" topic....
Goed voor 2 stuks ‘Serious Sub’dre schreef:Mooie selectie!
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15172
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ook aangeschaft, zocht er 1 voor op de werkplek. Wilde er ook geen hoofdprijs voor betalen, zodat ik 'm met een iets geruster hart op de werkplek kan achterlaten.. vrijdag binnen gekregen, eerste indruk was erg veel laag. Heb 'm van het weekend een nachtje laten inspelen, lijkt eigenlijk prima nu, scherpe randjes zijn er een beetje af, vandaag een paar uur naar geluisterd.Henkjan schreef:ik heb de voordeliger WH-CH700N
https://www.coolblue.nl/product/806592/ ... blauw.html
en ben er dik tevreden over, hands down de beste draadloze in die prijsklasse. en zeker geen aangezet laag, heel naturel
NC is gewoon, doet t met bv grasmaaiers prima, maar collega's hoor je nog steeds (wat ook wel weer een voordeel is, niet helemaal afgesloten zitten)
en een debiel lange accu duur, kan 'm echt weken gebruiken tussen opladen
De noise cancellation kan ik kort over zijn, als je 'm daarvoor koopt zijn er betere alternatieven, doet niet veel. Draadloos is ideaal, nooit snoer in de weg bij gebruik muis en toetsenbord. Zit verder goed, voor het geld, prima aanschaf, aanrader.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: het "te koop gezien" topic....
Dual CS 741Q Top platenspeler uit de geschiedenis van Dual
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1514537756? ... ialbuttons
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1514537756? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Zelfbouw high end speakers model Hans (Rumoh)
€ 325,00
http://link.marktplaats.nl/m1522809553? ... ialbuttons
€ 325,00
http://link.marktplaats.nl/m1522809553? ... ialbuttons
Re: het "te koop gezien" topic....
Gratis op te halen: jbl lx60 kasten met filters, mivoc woofer 2x, visaton woofer als nieuw, scan speak woofer (met viltstift bewerkt), twee DUAL tweeters en mids ( een met los contact). Voor hobbyist.
Doesburg
https://link.marktplaats.nl/m1524251774
Doesburg
https://link.marktplaats.nl/m1524251774
Re: het "te koop gezien" topic....
Komen ook hier van het forum volgens mijmolekuul schreef:
Re: het "te koop gezien" topic....
Ja maar die waren veel groter...dre schreef:Volgens mij heeft Ed een aantal van deze kasten gebouwd.
