het "te koop gezien" topic.... (kooptips)

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....
Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
Gebruikersavatar
hannesie
Berichten: 17866
Lid geworden op: wo 31 dec 2008, 15:27
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door hannesie »

Mijn Sennheiser HD 560 Ovation is ook lekkerder, maar niet draadloos, en dat was wel de bedoeling, voor haar is het ook de combi met haar tablet.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Douwe84 »

MiniDSP 2x4 incl 20V voeding
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1518357455? ... ialbuttons
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2061
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door MichaelB »

Maurice01 schreef:
pappaleo schreef:
Mijn zoon heeft de wh1000xm2. De voorganger. Perfect ding, niks op aan te merken.
grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.

Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.

voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.

Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.

misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
Het laag ben ik het wel mee eens. Die staat op -5 bij mij. Hoog heb ik niets op aan te merken eigenlijk.

Voornaamste reden voor mij is de noise cancelling en die is onovertroffen.
Voor wat betreft audio kwaliteit ben ik ook meer dan tevreden, maar ik gebruik hem exclusief op het werk (waar ik hem zeker 5-6 uur per dag draag).
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Henkjan »

ik heb de voordeliger WH-CH700N
https://www.coolblue.nl/product/806592/ ... blauw.html
en ben er dik tevreden over, hands down de beste draadloze in die prijsklasse. en zeker geen aangezet laag, heel naturel
NC is gewoon, doet t met bv grasmaaiers prima, maar collega's hoor je nog steeds (wat ook wel weer een voordeel is, niet helemaal afgesloten zitten)
en een debiel lange accu duur, kan 'm echt weken gebruiken tussen opladen
Gebruikersavatar
Maurice01
Berichten: 383
Lid geworden op: vr 19 aug 2005, 9:42

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Maurice01 »

MichaelB schreef:
Maurice01 schreef:
pappaleo schreef:
Mijn zoon heeft de wh1000xm2. De voorganger. Perfect ding, niks op aan te merken.
grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.

Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.

voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.

Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.

misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
Het laag ben ik het wel mee eens. Die staat op -5 bij mij. Hoog heb ik niets op aan te merken eigenlijk.

Voornaamste reden voor mij is de noise cancelling en die is onovertroffen.
Voor wat betreft audio kwaliteit ben ik ook meer dan tevreden, maar ik gebruik hem exclusief op het werk (waar ik hem zeker 5-6 uur per dag draag).

Ja bizar goed he,,, dat verbaasde mij zo enorm...... de stilte gelijk bij het opzetten.
alle omgeving geluiden zijn weg.
Gebruikersavatar
MichaelB
Berichten: 2061
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 10:49
Locatie: Soest

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door MichaelB »

Maurice01 schreef:
MichaelB schreef:
Maurice01 schreef:

grappig,,,,, ik heb vrijdag de wh 1000m3 binnen gekregen, blind gekocht.

Echt het enige goede eraan is de noice canceling, die is echt super en werkt top.

voor de rest heeft die vanaf vrijdag tot zondag aan gestaan om in te spelen.

Zelfs met appje instellen, vond ik hem niet beter als mijn 23 jaar oude AKG, het laag is te veel aanwezig mid en hoog zijn ook niet om naar huis te schrijven.

misschien is zijn voorganger beter, maar de mijne is weer ingepakt en gaat terug naar de winkel.
Het laag ben ik het wel mee eens. Die staat op -5 bij mij. Hoog heb ik niets op aan te merken eigenlijk.

Voornaamste reden voor mij is de noise cancelling en die is onovertroffen.
Voor wat betreft audio kwaliteit ben ik ook meer dan tevreden, maar ik gebruik hem exclusief op het werk (waar ik hem zeker 5-6 uur per dag draag).

Ja bizar goed he,,, dat verbaasde mij zo enorm...... de stilte gelijk bij het opzetten.
alle omgeving geluiden zijn weg.
Klopt, het valt des te meer op als je hem af zet!
Dan hoor je ineens het gedreun en gesuis van de luchtbehandeling, het constante geouwehoer om je heen.
Praten hoor je nog wel met de hoofdtelefoon op, maar is ver naar de achtergrond.
Met heel zachtjes muziek aan, is dat ook al weg.

En zoals Henkjan al zegt: die bizarre accuduur! Ik laad hem dus 1x in de week op en heb nog nooit een lege accu gehad (met 25-30 uur gebruik in de week). Ik gebruik hem overigens al een goed jaar.
Daarvoor de XM2, maar deze zit veel fijner en de Noise Cancelling is toch weer een stapje beter.
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Douwe84 »

Scan Speak 25 W 8565-01 woofers
€ 230,00
http://link.marktplaats.nl/m1519839409? ... ialbuttons

Ook sexy.

26W/4558T00 Scan-Speak 10” subwoofer 4 ohm
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1518297554? ... ialbuttons
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Hans Nootdorp »

Nooby schreef:
....Ook sexy.
26W/4558T00 Scan-Speak 10” subwoofer 4 ohm
€ 125,00
http://link.marktplaats.nl/m1518297554? ... ialbuttons
Geweldige woofer om een sub mee te maken: 12,5 mm Xmax.lin !! Sd= 352 cm2. In BR of in CB met leuke Linkwitz Transform...
Gebruikersavatar
Douwe84
Berichten: 4873
Lid geworden op: wo 26 nov 2014, 22:40
Locatie: Amersfoort

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Douwe84 »

De pest is dat ik er 4 nodig heb straks :p
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door dre »

10 inch?
Kan het niet wat groter? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Shadow »

Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door dre »

Mooie selectie! 8)
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Shadow »

dre schreef:
Mooie selectie! 8)
Goed voor 2 stuks ‘Serious Sub’ :rock:
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Barry2001 »

Henkjan schreef:
ik heb de voordeliger WH-CH700N
https://www.coolblue.nl/product/806592/ ... blauw.html
en ben er dik tevreden over, hands down de beste draadloze in die prijsklasse. en zeker geen aangezet laag, heel naturel
NC is gewoon, doet t met bv grasmaaiers prima, maar collega's hoor je nog steeds (wat ook wel weer een voordeel is, niet helemaal afgesloten zitten)
en een debiel lange accu duur, kan 'm echt weken gebruiken tussen opladen
Ook aangeschaft, zocht er 1 voor op de werkplek. Wilde er ook geen hoofdprijs voor betalen, zodat ik 'm met een iets geruster hart op de werkplek kan achterlaten.. vrijdag binnen gekregen, eerste indruk was erg veel laag. Heb 'm van het weekend een nachtje laten inspelen, lijkt eigenlijk prima nu, scherpe randjes zijn er een beetje af, vandaag een paar uur naar geluisterd.
De noise cancellation kan ik kort over zijn, als je 'm daarvoor koopt zijn er betere alternatieven, doet niet veel. Draadloos is ideaal, nooit snoer in de weg bij gebruik muis en toetsenbord. Zit verder goed, voor het geld, prima aanschaf, aanrader.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Henkjan »

Dual CS 741Q Top platenspeler uit de geschiedenis van Dual
Bieden
http://link.marktplaats.nl/m1514537756? ... ialbuttons
Gebruikersavatar
floeper
Berichten: 530
Lid geworden op: zo 11 jan 2015, 8:27
Locatie: Den Bosch

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door floeper »

Setje Avalon Eidolon clones MP linkje
Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Barry2001 »

floeper schreef:
Setje Avalon Eidolon clones MP linkje
:goedzo:
grimoire
Berichten: 1089
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 19:34
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door grimoire »

Zelfbouw high end speakers model Hans (Rumoh)
€ 325,00
http://link.marktplaats.nl/m1522809553? ... ialbuttons
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door SARK »

Gratis op te halen: jbl lx60 kasten met filters, mivoc woofer 2x, visaton woofer als nieuw, scan speak woofer (met viltstift bewerkt), twee DUAL tweeters en mids ( een met los contact). Voor hobbyist.

Doesburg

https://link.marktplaats.nl/m1524251774
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Henkjan »

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15172
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Barry2001 »

Schema heeft íe nog wel ergens, dus wat let je :lol:
molekuul
Berichten: 507
Lid geworden op: wo 02 feb 2005, 15:31
Locatie: Goirle

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door molekuul »

Die zijn mooi gebouwd...

http://www.marktplaats.nl/m1523315787
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door hardbats »

molekuul schreef:
Die zijn mooi gebouwd...

http://www.marktplaats.nl/m1523315787
Komen ook hier van het forum volgens mij :think:
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17580
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door dre »

Volgens mij heeft Ed een aantal van deze kasten gebouwd.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20400
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: het "te koop gezien" topic....

Bericht door Shadow »

dre schreef:
Volgens mij heeft Ed een aantal van deze kasten gebouwd.
Ja maar die waren veel groter...
Plaats reactie