Ik zie je gaan, in een strak zittend zwart wielrenpakje, met veels te veel logos in sprekende, haast felle kleuren. Je negeert je zeurende en ietwat pijnlijke staartbeentje van het veels te harde zadel, de bidon is gevuld met een isotone dorstlesser en je wijs- en middelvinger rusten nochelant op de remhendels, klaar om op ieder moment in te kunnen grijpen.dre schreef:Vooral als ik alleen op de racefiets rij.....
Dan komen de echt dure projecten tevoorschijn!
Je moet nog 80km voor vandaag, de gedachte daaraan herinnert je weer aan de schurende slip in je liezen, misschien had je die hamburger speciaal met friet en dubbel mayonaise gisteren toch moeten laten staan? ... Je gedachten dwalen af, naar de luisterdag, dat moment van spetterende euforie als je luidspreker in de top drie terecht komt, je schakelt een tandje bij, tappend uit een vat motivatie waarvan je het bestaan niet wist ... Wat is zelfbouw audio toch een prachtige hobby!
