Pagina 10 van 10
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: zo 14 mar 2010, 14:15
door Henkjan
ff een vraag: in de kleine ruimte beneden stond een buizenversterker, welke was dit? deze klonk in combi met m'n black beauty's namelijk erg goed
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: zo 14 mar 2010, 20:48
door RobertD
Dat was denk ik mijn EL84 pushpull versterker.
Voor de ruimte kwam deze net wat power tekort. Wil je hem nog een keer horen?
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: zo 14 mar 2010, 21:49
door Henkjan
het onderwerp "versterker voor de CHR70" kwam aan bod in een draad op DIYAudio, en toen dacht ik er ineens aan dat ik m'n Black Beauties op jou versterker zo veel beter vond klinken dan bij mij thuis op de HK.
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: zo 14 mar 2010, 23:21
door RobertD
Ik overweeg om deze versterker binnenkort in de verkoop te doen. Als je interesse hebt of iemand weet, dan hoor ik het graag.
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: za 20 mar 2010, 14:30
door mischa72
Is er overigens al een aanmelding voor een setje
Mivoc SB25JM ?
Het lijkt me wel leuk om zo´n budget-speaker eens te beluisteren tussen al het andere geweld. Wellicht dat de term budget alleen maar op de materiaallijst slaat en niet op de klank.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: za 20 mar 2010, 14:42
door dre
mooie speaker,zeker het meenemen waard!!
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: za 20 mar 2010, 14:55
door mischa72
dre schreef:mooie speaker,zeker het meenemen waard!!
Ik heb hem zelf niet, anders zou ik hem wel meebrengen. Het was meer een "uitnodiging" om hem eens te kunnen horen.
Groeten,
Mischa
Re: ZBA Luisterdag V Breda - Apparatuur
Geplaatst: za 20 mar 2010, 14:58
door dre
yep,lezen is soms lastig
hopsa heeft een setje staan!