die analyse van curve naar Q en f kan toch gewoon direct in Limp? (en waarschijnlijk is die zwarte idd de nieuwe, als een unit los komt daalt de fs meestal)hannesie schreef:Gisteren met knuisje dus de Dayton gemeten in de Blanda behuizing.De nieuwe uinit die uit Duitsland kwam is nog niet eerder aan de prik geweest en heeft mogelijk daardoor een iets andere waarde? De zwarte is de nieuwe, als ik mij niet vergis.
![]()
en WinISD heb je niet meer nodig, je hebt immers de kast al gebouwd en gemeten, dus met de gemeten Q en f in het minidsp spreadsheet van knuisje invullen en gaan met die
