Dit is het basis schema uit de aplication guide.Volgens National (of moet ik TI zeggen ) zijn die niet nodig.
Dit zijn dus guidelines voor het ontwerpen met deze chip. Dit is niet een kant en klaar exemplaar. Als je de volledige sheet leest zal je zien dat ze het wel aanraden
Uit ervaring kan ik zeggen, dat wanneer deze condensator niet wordt geplaatst, de kans vrij groot is dat de chip gaat oscileren.
