[longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moderator: Beheerdersteam
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Meteen maar even gebruik gemaakt van een kortingsactie van Denon
30% korting op Denon Heos, dus voor krap 244 euro (normaal €349,-) ligt vandaag mijn eerste streamer, de Heos Link, op de mat
Eens zien of me dat streamen gaat bevallen, vast een stuk sneller dan steeds op en neer naar zolder voor een handjevol CD's
[graag-bijvoegen]http://www.lite-magazin.de/wp-content/u ... enon6_.jpg[/graag-bijvoegen]
30% korting op Denon Heos, dus voor krap 244 euro (normaal €349,-) ligt vandaag mijn eerste streamer, de Heos Link, op de mat
Eens zien of me dat streamen gaat bevallen, vast een stuk sneller dan steeds op en neer naar zolder voor een handjevol CD's
[graag-bijvoegen]http://www.lite-magazin.de/wp-content/u ... enon6_.jpg[/graag-bijvoegen]
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Supermooi geworden MA
.
En de HEOS Link is ook een superding.
En de HEOS Link is ook een superding.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Editio
Thanks MarcusHondasnl schreef:Supermooi geworden MA.
En de HEOS Link is ook een superding.
Jij bedankt voor je leuke fotoverslagen van, onder andere, OakLoOdin en Odin mkIII. Samen met de Paranello van Jasper zijn dat de eerste topics die mij over de streep hebben getrokken om aan dit krankzinnige avontuur te beginnen.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Kleine update overigens. De Galactica's staan inmiddels iets toe-in en de 55 inch plasma ging stuk waar nu dus een 65 inch sony LCD voor terug is gekomen.
De TV hangt innmiddels aan een wandsteun.
Laatste klusjes zijn de magneten van de roosters zwart maken en het op maat maken, en fatsoeneren, van alle kabels. Dit laatste kan pas over een tijdje omdat ik een meubel op maat ga maken.
De TV hangt innmiddels aan een wandsteun.
Laatste klusjes zijn de magneten van de roosters zwart maken en het op maat maken, en fatsoeneren, van alle kabels. Dit laatste kan pas over een tijdje omdat ik een meubel op maat ga maken.
Laatst gewijzigd door MechanicalAnimal op vr 02 dec 2016, 9:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Smit Tak geweest om ze wat toe-in te geven ja?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Shadow schreef:Smit Tak geweest om ze wat toe-in te geven ja?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33823
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
65" TV lijkt nog steeds klein naast je spiekers
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Ik mis een centerluidspreker op de foto... 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
ik mis hier helemaal nietsray5150 schreef:Ik mis een centerluidspreker op de foto...
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Eigenlijk moet je weer gaan bouwenMechanicalAnimal schreef:ik mis hier helemaal nietsray5150 schreef:Ik mis een centerluidspreker op de foto...
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Mee eens, een center speaker en een nette set surrounds 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
En dan meteen subje erbij van een paartje impuls gecompenseerde PD 2450 omhet HT setje af te maken
ben alleen bang dat je dan eerder bij de onderburen zit dan de onderburen bij jouw
Blijft een fantastische set om te zien
ben alleen bang dat je dan eerder bij de onderburen zit dan de onderburen bij jouw
Blijft een fantastische set om te zien
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Eerst volgende project wordt een nieuw stereo-meubel
Ik heb namelijk een achterbak van een Landrover 88 gescoord. Daar komt alles in te staan zodat bij het niet gebruiken van de apparatuur alles mooi weggewerkt is
Ik heb namelijk inspiratie opgedaan bij een meubelmaker die een buro heeft gemaakt van een soortgelijke achterbak. Ik ga er echter dus een dressoir van maken.
Ik heb namelijk een achterbak van een Landrover 88 gescoord. Daar komt alles in te staan zodat bij het niet gebruiken van de apparatuur alles mooi weggewerkt is
Ik heb namelijk inspiratie opgedaan bij een meubelmaker die een buro heeft gemaakt van een soortgelijke achterbak. Ik ga er echter dus een dressoir van maken.
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Jij houdt van groot en imposant denk ik? 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Nee want anders had ie wel de laadbak van een Ford F650 gepakt...SSassen schreef:Jij houdt van groot en imposant denk ik?
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Wat een bakbeest ...Shadow schreef:Nee want anders had ie wel de laadbak van een Ford F650 gepakt...SSassen schreef:Jij houdt van groot en imposant denk ik?
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28472
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Krijg je daar ook een keukentrapje bij om je voorruit te krabben?

- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Mijn jongste zoon, Baldr, inmiddels 4,5 jaar oud 
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Moeders wat last van overbeharing ja? 
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3260
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
het is winter he 
Hij zag iets/iemand langs de voordeur en ik vond het een mooi plaatje om eens te laten zien waarom die suffe roosters erop zitten
Hij zag iets/iemand langs de voordeur en ik vond het een mooi plaatje om eens te laten zien waarom die suffe roosters erop zitten
Re: [longterm] Galactica's MKII. The MechanicalAnimal Edition
Ja ik snap hem
Ik vind het altijd een beetje gek als mensen hun huisdieren hun kinderen noemen
Ik vind het altijd een beetje gek als mensen hun huisdieren hun kinderen noemen
